گلکسی A36 سامسونگ

گلکسی A36 سامسونگ با چیپست اسنپدراگون عرضه می‌شود؛ همان چیزی که همه می‌خواهیم!

اطلاعات جدید از گوشی گلکسی A36 سامسونگ حاکی از کنار گذاشتن چیپست‌های اگزینوس در این میانرده و تجهیز آن به تراشه اسنپدراگون است.

در کنار پرچمداران سری گلکسی اس 25 سامسونگ که بسیاری از ما بی‌صبرانه منتظر رونمایی‌شان هستیم، نسل آینده گوشی‌های میانرده سری گلکسی A نیز طرفداران خاص خود را در سرتاسر دنیا دارند. به‌طور خاص گوشی‌های گلکسی ای 56 و گلکسی ای 36 احتمالا مهم‌ترین میانرده‌های سامسونگ در سال آینده خواهند بود. به‌تازگی گوشی گلکسی A36 سامسونگ در بنچمارک گیک بنچ حاضر شده و جزئیاتی از مشخصات سخت افزاری آن لو رفته است. به نظر می‌رسد سرانجام کره‌ای‌ها لج‌بازی را کنار گذاشته و میانرده‌های‌شان را با چیپست اسنپدراگون به بازار عرضه خواهند کرد.

تراشه اسنپدراگون؛ هدیه سامسونگ به علاقمندان به گلکسی A36 سامسونگ

بر اساس اطلاعات لو رفته از گوشی میانرده سامسونگ در بنچمارک Geekbench، این گوشی قرار است به‌طور پیش‌فرض به اندروید 15 مجهز باشد و از رابط کاربری وان یو آی 7 در کنار قابلیت‌هایش پیشرفته هوش مصنوعی Galaxy AI بهره ببرد.

بنچمارک Samsung

اطلاعات بنچمارک گیک بنچ همچنین اطلاعات جذابی هم در خصوص تراشه به کار رفته در گلکسی ای 36 در اختیارمان قرار می‌دهد.طبق اخبار موجود این گوشی قرار است به یک چیپست هشت هسته‌ای مجهز باشد که چهار هسته قدرتمند آن سرعت 2.4 گیگاهرتزی خواهند داشت و هسته‌های بهینه آن نیز با سرعت 1.8 گیگاهرتز فعالیت خواهند کرد. این گوشی هوشمند همچنین امتیاز تک هسته‌ای 1060 را کسب کرده و امتیاز آن در بنچمارک چندهسته‌ای به 3070 رسیده است.

گوشی گلکسی A36 سامسونگ همچنین از واحد پردازش گرافیکی Adreno 710 نیز بهره خواهد برد که حاکی از تجهیز آن به تراشه اسنپدراگون 6 نسل 3 یا اسنپدراگون 7s نسل 2 است. هردوی این تراشه‌ها 4 نانومتری بوده و از اتصال 5G پشتیبانی می‌کنند.

گلکسی A36 سامسونگ

جزئیات نتیجه بنچمارک گیک‌بنچ همچنین از تجهیز میانرده آتی سامسونگ به 6 گیگ رم خبر می‌دهد؛ هرچند که احتمالا شاهد رونمایی از این در مدل‌های مختلف با حافظه‌های داخلی متفاوت خواهیم بود. علاوه بر این، به دنبال اعلام خبر شگفت‌انگیز پشتیبانی 6 ساله نرم افزاری سامسونگ از گوشی اقتصادی گلکسی A16 انتظار می‌رود چنین روندی در خصوص مدل A36 هم صادق باشد.

به جز این مشخصات می‌توان انتظار رونمایی این گوشی با صفحه نمایش سوپر امولد با نرخ رفرش بالا، دوربین اصلی باکیفیت و با رزولوشن بالا و مجهز به لرزشگیر نوری، پکیج امنیتی سامسونگ Knox و قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI را داشت. البته هنوز تا رونمایی رسمی از این گوشی زمان زیادی باقی مانده و برای کسب اطلاعات کامل در مورد آن باید چند ماه منتظر ماند.

در گجت نیوز بخوانید:
جدیدترین رندرهای خانواده گلکسی اس ۲۵ سامسونگ طراحی جذاب آن‌ها را نمایش می‌دهند این ۴ ویژگی ما را برای گلکسی اس ۲۵ اولترا هیجان‌زده می‌کنند مقایسه گلکسی A35 سامسونگ با شیائومی پوکو X6 پرو ویدیو مقایسه گلکسی A35 و گلکسی A55؛ کدام برنده جنگ خانوادگی سامسونگ است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*