احتکار ون وانا در تهران

احتکار بیش از هزار دستگاه خودرو ون وانا در اطراف تهران

پلیس تهران از کشف پارکینگی حاوی بیش از هزار دستگاه احتکار شده ون وانا خبر داد. در این جریان یک نفر هم دستگیر و به مراجع قضائی سپرده شده است.

بنا به آخرین اخبار خودرو، سردار دلاور القاصی، فرمانده انتظامی شرق استان تهران، روز پنجشنبه گذشته از کشف 1080 دستگاه خودرو ون وانا در یک پارکینگ خبر داد. همچنین بررسی‌هایی در رابطه با شماره‌گذاری و سایز جزئیات این خودروها صورت گرفت.

دپوی ون وانا در تهران

به گفته سردار دلاور القاصی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شرق استان تهران پس از کسب اطلاع از احتکار بیش از هزار دستگاه خودرو وانا در یک پارکینگ، با دریافت مجوز از مقام قضائی و با مشارکت پلیس تهران بزرگ جهت بازرسی به‌صورت غافلگیرانه وارد محل احتکار شدند. پلیس به‌دنبال بررسی‌‌های خود 1080 دستگاه ون صفر کیلومتر وانا از برند فوتون بدون پلاک و مجوزهای قانونی را در این پارکینگ کشف کرد.

بررسی‌های پلیس نشان داد پارکینگ مذکور به‌صورت استیجاری در اختیار شرکت ایران خودرو دیزل قرار دارد. پلیس همچنین در پی اخذ لیست خودروها و استعلام از طریق اداره صمت استان تهران، متوجه شد که این پارکینگ در سامانه اداره صمت استان تهران فعال نیست و پیش از این هم هیچ‌گونه سابقه فعالیت برای آن در سامانه ثبت نشده است.

سردار دلاور القاصی اشاره کرد که بنا به برآوردهای کارشناسان، ارزش خودروهای احتکار شده ون وانا به 10 هزار و 800 میلیارد ریال می‌رسد. فرمانده انتظامی شرق استان تهران همچنین اعلام کرد که یک نفر با اتهام به اخلال در نظام اقتصادی کشور و نگهداری غیرقانونی خودرو، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده است.

در گجت نیوز بخوانید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*