شرایط فروش اقساطی ام وی ام X55 پرو مدیران خودرو در مهر 1403

شرکت مدیران خودرو در بخشنامه‌ای جدید، شرایط فروش اقساطی کراس اوور ام وی ام X55 پرو در مهر ماه ۱۴۰۳ را اطلاع رسانی کرد.

در اطلاعیه جدید فروش محصولات مدیران خودرو که از صبح امروز مورخ ۲۸ مهر ماه آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد یافت، کراس اوور MVM X55 Pro به صورت اقساطی با پیش پرداخت ۵۰ الی ۸۰ درصد قیمت مصوب خودرو و مابقی با اقساط ۱۲ الی ۶۰ ماه به متقاضیان عرضه می‌شود. از شما دعوت می‌کنیم تا در این بخش از اخبار خودرو رسانه گجت نیوز با اعلام جزئیات این طرح فروش همراه ما باشید.

جزئیات شرایط فروش اقساطی ام وی ام X55 پرو – مهر ماه ۱۴۰۳

براساس این طرح، خودرو ام وی ام ایکس 55 پرو با قیمت مصوب 1 میلیارد و 471 میلیون تومان و شرایط فروش اقساطی با پیش پرداخت ۵۰، ۶۰، ۷۰ و ۸۰ درصد به متقاضیان عرضه می‌شود. شرایط پرداخت اقساط این طرح نیز بنا به انتخاب خریدار از 1 الی 5 سال متغیر است. مبلغ اقساط نیز بسته به شرایط پیش پرداخت و تعداد اقساط انتخابی از 8 میلیون و 293 هزار تومان تا 69 میلیون و 293 هزار تومان متغیر خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به نمایندگی های مجاز مدیران خودرو مراجعه کنند. لازم به ذکر است بر اساس قوانین جدید فروش در سیستم مدیران خودرو، متقاضیان منتخب می‌بایست تا ۲ ساعت پیش پرداخت ۵۰ میلیون تومانی را برای ثبت سفارش خود انجام دهند و در غیر این صورت از سیستم فروش خارج خواهند شد.

سایر جزئیات مربوط به مبلغ اقساط با توجه پیش پرداخت انتخابی را در جداول زیر مشاهده کنید.

مشخصات فنی و امکانات MVM X55 Pro IE

ام وی ام X55 پرو از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۵۶ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۳۰ نیوتن متر بهره می‌برد. مجموع این توان از طریق جعبه دنده CVT با ۹ دنده مصنوعی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو ۶ بوده و مصرف سوخت آن در سیکل ترکیبی ۷.۱ لیتر است. همچنین X55 پرو در محور جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در محور عقب سیستم تعلیق توییست بیم بهره می‌برد.

از مجموع امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به شش کیسه هوای ایمنی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی و سراشیبی، سیتم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، قابلیت روشن کردن خودرو از روی ریموت، سانروف برقی، نور پردازی کابین، دوربین ۳۶۰ درجه، فرمان کمکی برقی، گرم‌کن صندلی‌ راننده و سرنشین، سیستم تهویه مطبوع الکتریکی، صندلی برقی راننده، نمایشگر لمسی مرکزی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، سنسور پایش فشار باد تایرها، فناوری LED چراغ ها، شارژر بی سیم تلفن همراه، ترمز پارک برقی و اتوهلد، سنسور پارک عقب، کلاستر دیجیتال راننده، سنسور نور، کروز کنترل و… اشاره کرد.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*