رنگبندی گلکسی S25 اولترا

رنگبندی گلکسی S25 اولترا سامسونگ فاش شد

اطلاعات جدید لو رفته از گوشی گلکسی S25 اولترا – Galaxy S25 Ultra سامسونگ خبر از رنگبندی جذاب و جدید این پرچمداران می‌دهند.

سری گوشی‌های پرچمدار خانواده گلکسی S25 سامسونگ مدت‌هاست که سرتیتر اخبار تکنولوژی در دنیا هستند؛ به‌طوری که تقریبا روزی نیست که شاهد افشای گوشه‌ای از مشخصات این پرچمداران سامسونگ نباشیم. اخبار جدیدی که از این سری پرچمدار افشا شده رنگبندی گوشی گلکسی S25 اولترا را مشخص کرده و اطلاعاتی در این خصوص در اختیارمان قرار می‌دهد.

با رنگبندی سری گلکسی S25 اولترا آشنا شوید

جدیدترین اطلاعات در خصوص مشخصات و رنگبندی سری گلکسی اس 25 سامسونگ توسط اکانت معتبر IceUniverse، افشاگر سرشناس حوزه گوشی‌های موبایل لو رفته است. این افشاگر سابقه بسیار درخشانی در درز مشخصات فنی گوشی‌های مختلف داشته است. بر اساس این اخبار، گلکسی اس 25 اولترا در چهار رنگ مشکی، آبی، سبز و تیتانیومی رونمایی شده و روانه بازار خواهد شد؛ هرچند که نام رسمی و تجاری رنگ‌های این گوشی هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست.

گوشی Galaxy S25 Ultra

این رنگبندی البته احتمالا تنها به رنگ‌های عمومی پرچمدار سامسونگ اشاره داشته و رنگ‌های اختصاصی آن که احتمالا صرفا در اختیار خریداران از فروشگاه خود سامسونگ قرار خواهند گرفت را شامل نمی‌شود.‌ بد نیست بدانید که امسال سامسونگ گوشی گلکسی S24 اولترا خود را در هفت رنگ بنفش، خاکستری، مشکی، زرد، آبی، سبز و نارنجی که همگی با پیش‌وند «تیتانیومی» روانه مشخص می‌شدند رونمایی کرد.

از جمله مشخصات دیگری که تا کنون از سری گلکسی اس 25 و خصوصا مدل اولترا فاش شده می‌توان به احتمال افزایش چشمگیر حافظه رم این گوشی به دلیل افزودن شدن قابلیت‌های جدید و پیشرفته‌تر هوش مصنوعی اشاره کرد. این گوشی همچنین در بخش دوربین نیز با پیشرفت‌های بزرگی همراه خواهد بود. بر اساس شایعات چینش دوربین‌های ماژول پشت Galaxy S25 Ultra به Galaxy Z Fold 6 شبیه‌تر خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی از یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی استفاده کند و یک دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض هم داشته باشد. علاوه بر این، یک دوربین 10 مگاپیکسلی تله فوتو در کنار دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی نیز دیگر بخش‌های سیستم دوربین پرچمدار پریمیوم آتی سامسونگ را تشکیل خواهند داد.

رنگبندی گلکسی S25 اولترا

گلکسی اس 25 اولترا همچنین از نظر پردازشی نیز یک هیولای تمام‌عیار بوده و با تجهیز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 احتمالا برای مدتی به قدرتمندترین گوشی پرچمدار دنیا تبدیل خواهد شد. انتظار می‌رود رونمایی از سری پرچمدار Galaxy S25 در ماه ژانویه 2024 انجام شود.

در گجت نیوز بخوانید:
گلکسی S25 اولترا چگونه می تواند آیفون 16 پرو مکس اپل را شکست دهد؟ مقایسه گلکسی S25 اولترا و گلکسی S24 اولترا؛ از پرچمدار 2025 سامسونگ انتظار چه پیشرفت هایی داریم؟ باورنکردنی: سامسونگ به‌دنبال استفاده از تراشه مدیاتک در خانواده گلکسی S25 تغییرات دوربین گلکسی S25 اولترا سامسونگ را در این رندر جدید ببینید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*