تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید

تجربه سفر ۱۰۰۰ کیلومتری تهران تا تبریز با فناوری پلاگین هیبرید

چندین دستگاه تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید و تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید در سفری ماجراجویانه از تهران راهی شمال و شمال غرب کشور خواهند شد و قدرت و توان خودروهای پاک برند فونیکس NEV را با رقم زدن اتفاقاتی ویژه از جمله درختکاری جشن خواهند گرفت.

در امتداد مسیر سبز برند فونیکس NEV، دومین خودرو پاک و پایدار این برند از چندی قبل روانه بازار شد و مصرف‌کنندگان اشتیاق و علاقه خود را به ثبت نام و رانندگی با تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید نشان دادند. این اتفاقات، نشان از پیشتازی برند فونیکس NEV در زمینه تولید خودروهای بهینه و رقم زدن سبک زندگی سالم در عصر جدید صنعت خودرو هستند.

با عرضه تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید به مصرف‌کنندگان، اکنون زمان ماجراجویی و سفری بلند مدت به نقاط مختلف ایران رسیده است. در همین راستا برند فونیکس NEV به همراه گروهی متشکل از اهالی رسانه، فعالان فضای مجازی و نمایندگان فروش این برند، سفر هیجان انگیز و 1000 کیلومتری خود را آغاز می‌کند و به صورت زنده به تصویر می‌کشد.

سفری از رشته کوه‌های البرز تا سواحل خزر

این سفر چهار روزه، از تهران آغاز می‌شود و با عبور از شهرهای رشت، اردبیل و تبریز خط پایان می‌رسد و قدرت پیمایش این کراس اوور پلاگین هیبرید را در عبور از مسیرهای کوهستانی و طولانی به تصویر می‌کشد.

همچنین در این سفر خاطره انگیز، چندین اصله درخت توسط فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی و حاضران در سفر به زمین اهدا می‌‎شود و این سفر سبز این گروه به سوی اردبیل و سپس تبریز ادامه خواهد داشت.

در این سفر، چندین دستگاه تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید، نیز به عنوان اولین پلاگین هیبرید مونتاژی در ایران حضور دارند و قدرت این شاسی بلند 7 نفره را در مسیرهای کوهستانی به نمایش می‌گذارند.

تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید؛ آغاز عصری نو

با در نظر گرفتن معیارهای مصرف‌کنندگان امروزی، تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید با ایمنی 5 ستاره، مصرف سوخت مطلوب و در حد پاک، استفاده از تکنولوژی پیشرفته و دوستی با محیط زیست عرضه شده است و انتخابی مطمئن و هوشمندانه برای توسعه صنعت خودرو ایران محسوب می‌شود.

تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید

پیشرانه و قدرت: وجود موتور 1.5 لیتر توربو شارژ و دو موتور الکتریکی 55 و 70 کیلو وات منجر به تولید 326 اسب بخار قدرت و 510 نیوتن متر گشتاور می‌شود که تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید را تبدیل به یکی از سریع‌ترین کراس اوورهای بازار با شتاب 0 تا 100 کیلومتر 7.5 ثانیه می‌نماید.

سیستم انتقال قدرت: در تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید از گریبکس اختصاصی DHT استفاده شده که مختص خودروهای هیبرید و پلاگین هیبرید فونیکس NEV است و به صورت خودکار مودهای مختلف رانندگی با درگیر کردن موتورهای بنزینی، برقی و ترکیبی اجرا می‌نماید.

بیشتر بخوانید:

تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید، کراس اوور کم‌مصرف مدیران خودرو در نمایشگاه تحول صنعت خودرو + ویدیو

پیمایش بدون توقف تا 1000 کیلومتر: مخزن سوخت 60 لیتری و باتری 19.26 کیلووات ساعتی که در هنگام کامل بودن، امکان پیمایش 1000 کیلومتری بدون توقف را فراهم می‌سازد و این مزیت مهم در هنگام سفرهای خانوادگی، لذت همراهی و کنار هم بودن را دو چندان می‌سازد.

اهدای دو شارژر رایگان: برند فونیکس NEV برای تسهیل استفاده از آپشن شارژ در خانه یا ایستگاه‌های عمومی، دو شارژر وال باکس و پرتابل را به مصرف‌کنندگان اهدا می‌نماید که برای سفرهای شهری، یک پیشنهاد مناسب خواهد بود و مالکان این خودروها در هنگام مراجعه به خانه، می‌توانند در فاصله شب تا صبح، به راحتی خودرو را شارژ نمایند.

این مزایا تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید را به گزینه‌ای جذاب برای مصرف‌کنندگان آگاه از محیط زیست تبدیل می‌کند که به دنبال تطبیق پذیری و کارایی در انتخاب خودرو خود هستند.

امتداد مسیر سبز فونیکس NEV

تولید این خودرو، نشان از ادامه پایبندی فونیکس NEV به عرضه خودروهای انرژی جدید دارد و تنوع بیشتری به سبد محصولات خانواده فونیکس NEV می بخشد و انتخاب‌های بیشتری را پیش روی مشتریان برای انتخاب خودروهای باکیفیت، لوکس و پایدار قرار می‌دهد.

تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید

فونیکس NEV به عنوان برند پیشگام در روند جهانی سازی بازار خودرو ایران، ضمن پایبندی به عرضه خودروهای کارآمد و پاک، اهداف خود را به شکلی برنامه ریزی کرده که خدمات پس از فروش بسیار مناسبی را همگام با عرضه خودروهای مورد نیاز مشتریان تامین و ارتباط تعامل بسیار بهتری را با کاربران خود ایجاد نماید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*