ثبت نام خودروهای وارداتی

مرحله جدید ثبت نام خودروهای وارداتی در آبان 1403 + شرایط، لیست خودروهای موجود و قیمت

اطلاعیه دور جدید ثبت نام خودروهای وارداتی به همراه لیست خودروهای عرضه شده و قیمت آنها برای متقاضیان واجد شرایط این طرح منتشر شده است.

دور جدید عرضه خودروهای وارداتی در آبان ماه ۱۴۰۳ برای آن دسته از متقاضیانی که در ماده ۴ دستورالعمل تنظیم بازار خودرو (مصوب جلسه ۵۴۳ شورای رقابت) واجد شرایط تعیین شده‌اند، آغاز شده است. این طرح از روز چهارشنبه مورخ ۲ آبان ۱۴۰۳ آغاز و تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۷ آبان ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

در این دوره متقاضیان می‌توانند ۵ اولویت از سبد محصولات عرضه شده را انتخاب کرده و پس از برگزیده شدن نسبت به پرداخت مبلغ خودرو اقدام کنند. در این بخش از اخبار خودرو رسانه گجت نیوز به معرفی تمامی این عرضه شده در این دوره، ضوابط و قیمت‌های اعلامی می‌پردازیم.

جزئیات دور جدید ثبت نام خودروهای وارداتی – آبان ۱۴۰۳

متقاضیان این طرح می بایستی از روز سه شنبه مورخ ۲۴ مهر ۱۴۰۳ تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه مورخ ۵ آبان ۱۴۰۳ یکی از حساب های خود را نزد شعب بانک‌های اعلامی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی به نام این سامانه وکالتی کرده و مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را مسدود کنند. در ادامه لیست قیمت خودروهای عرضه شده را مشاهده کنید.

الف- خودروهای دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی

ثبت نام خودروهای وارداتی

قیمت مندرج در جدول شماره 1، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … به قیمت‌های فوق اضافه می‌گردد.

ب- خودروهای دارای قیمت علی الحساب در مبادی ورودی

ثبت نام خودروهای وارداتی

تبصره 1- قیمت مندرج در جدول شماره 2، قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی بوده و قیمت قطعی خودروهای مذکور مطابق مصوبات شورای رقابت و پس از ارایه کلیه مستندات و مدارک مثبته و براساس آخرین ضوابط قیمت‌گذاری مصوب هیئت تعیین و تثبیت قیمتها، توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان محاسبه و متعاقباً در سامانه بارگذاری خواهد شد.

بدیهی است در هنگام صدور فاکتور نهایی، هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، بیمه، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … به قیمت‌های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد.

تبصره 2- قراردادهای فروش ،می‌بایست صرفاً بر اساس آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو منعقد گردد.در همین راستا و در کلیه روش های فروش و پیش فروش توسط شرکت‌های واردکننده، مفاد مندرج در جدول ذیل ماده 4 آیین نامه اجرایی مذکور و اصلاحیه آن ملاک عمل خواهد بود.

تبصره 3- آن دسته از ثبت نام کنندگان خودرو وارداتی که در مراحل قبل انتخاب خودرو انجام داده و در پرتال خود گزینه ارسال به خودروساز و یا رزرو را مشاهده می‌نمایند، در این مرحله امکان انتخاب خودرو را نخواهند داشت.

تبصره 4- اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح حسب ماده 19 آیین‌نامه اجرایی ماده 14 الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات برعایدی سرمایه در اختیار نهادهای ذیربط قرار می‌گیرد.

همچنین بخوانید:
اکسلانتیکس ES؛ سدان پرچمدار چری با شتاب صفرتاصد 3.7 ثانیه‌ای + ویدیو تست درایو خودرو برقی آئودی Q5 e-tron با قیمت نجومی در بازار آزاد ایران رئیس سازمان بورس: پیگیر عرضه خودروهای داخلی و وارداتی در بورس کالا هستیم

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*