گوشی پوکو C75 شیائومی

گوشی پوکو C75 با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و قیمت جذاب رونمایی شد

گوشی موبایل چینی پوکو C75 با قیمت جذاب، امکانات موبایل‌های گران قیمت و طراحی زیبا، رقیب جدیدی برای بازار گوشی‌های اقتصادی است.

کمپانی پوکو، گوشی جدید خود با نام Poco C75 را با مشخصاتی جذاب و قیمت مقرون‌به‌صرفه روانه بازار کرد. این گوشی با پردازنده Helio G81-Ultra مدیاتک، نمایشگر 6.88 اینچی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و جک هدفون 3.5 میلی‌متری توجه کاربران را به خود جلب کرده است. طراحی Poco C75 شامل لبه‌های تخت و یک بریدگی قطره‌ای در قسمت جلویی برای دوربین سلفی است. همچنین، ماژول دایره‌ای دوربین در مرکز بخش پشتی آن قرار دارد و سه رنگ مشکی، طلایی و سبز با بافتی خاص برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

مشخصات فنی پوکو C75

Poco C75 از پردازنده Helio G81-Ultra بهره می‌برد که ترکیبی از هسته‌های قدرتمند Cortex-A75 و هسته‌های کم‌مصرف Cortex-A55 را در اختیار دارد. این تراشه، به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 تجربه خوبی از عملکرد و کارایی ارائه می‌دهد. گوشی پوکو در دو مدل با حافظه 6GB RAM + 128GB و 8GB RAM + 256GB عرضه می‌شود و امکان ارتقای مجازی حافظه تا 16 گیگابایت نیز وجود دارد.

پوکو سی ۷۵ با نمایشگر 6.88 اینچی و رزولوشن 720p تجربه‌ای روان در اسکرولینگ و استفاده از برنامه‌ها را به کاربر ارائه می‌دهد. این نمایشگر با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و قابلیت تنظیم پویا برای کاهش مصرف باتری همراه است و روشنایی آن تا 600 نیت در حالت HBM می‌رسد. این نمایشگر همچنین از تاییدیه‌های TÜV Rheinland برای کاهش نور آبی و بدون فلیکر بهره می‌برد تا راحتی چشم را در استفاده طولانی مدت تضمین کند.

گوشی پوکو C75 شیائومی

این گوشی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه ارائه شده که ویژگی‌هایی مثل حالت فیلم، HDR، پرتره و حالت شب را پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی نیز اکثر قابلیت‌های نرم‌افزاری مشابهی را ارائه می‌دهد. موتور پردازش تصویر Poco Imaging Engine نیز کیفیت عکس‌ها و سرعت عکسبرداری را بهبود می‌بخشد.

باتری قدرتمند و قیمت مناسب

گوشی پوکو C75 با باتری 5160 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ 18 وات، باتری مناسبی برای استفاده روزمره ارائه می‌دهد. قیمت مدل 6GB + 128GB حدود 109 دلار و مدل 8GB + 256GB نیز 129 دلار تعیین شده است که در دسته گوشی‌های اقتصادی، انتخاب مناسبی محسوب می‌شود.

Poco C75 با امکاناتی که معمولا در گوشی‌های رده‌بالا دیده می‌شود، اما با قیمتی مناسب، توجه زیادی را به خود جلب کرده و به زودی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

در گجت نیوز بخوانید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*