تلگرام پریمیوم

آموزش پریمیوم کردن تلگرام؛ قابلیت‌ها، تیک آبی و خرید تلگرام پریمیوم

با خرید تلگرام پریمیوم تیک آبی تلگرام را فعال کنید. در ادامه ویژگی های تلگرام پریمیوم را بررسی و نحوه فعال کردن تلگرام پریمیوم را آموزش می‌دهیم.

تلگرام مدت‌ها است فراتر از یک پیام‌رسان عادی رفته و شبیه به یک شبکه اجتماعی تمام عیار شده است. این به لطف قابلیت‌هایی است که تیم توسعه Telegram به طور مستمر به این نرم افزار اضافه می‌کنند. تلگرام از چند سال قبل، یک نسخه پولی نیز معرفی کرد که به خرید آن، نسبت به ورژن عادی به قابلیت‌های به مراتب بیشتری دسترسی پیدا خواهید کرد. مخصوصا با این کار، تیک آبی تلگرام را نیز خواهید گرفت.

برای خرید تلگرام پریمیوم به مدت شش ماه یا یک سال، باید به ترتیب حدود 1 میلیون تومان یا 1 میلیون و 800 هزار تومان پرداخت کنید. بسته به نرخ دلار در کشور، این هزینه می‌تواند از زمانی به زمانی دیگر متفاوت باشد. تعرفه گفته شده، مربوط به آبان 1403 یعنی زمان نگارش اولین نسخه این مقاله صفر تا صد تلگرام پریمیوم است. داخل ویدیوی آموزشی انتهای همین مقاله،‌ نحوه بررسی تعرفه‌ خرید تلگرام پریمیوم در هر زمان را آموزش داده‌ایم.

با خرید تلگرام پریمیوم، می‌توانید تیک آبی تلگرام را نیز برای حساب کاربری خود فعال کنید. این در حالی است که در سایر شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، گرفتن تیک آبی مستلزم ارسال یک‌سری مدارک بوده و دردسرهای بیشتری دارد.

خرید تلگرام پریمیوم با ارز دیجیتال

به صورت عادی، کاربران باید با استفاده از روش‌های پرداخت بین‌الملل نظیر پی‌پل، هزینه فعال‌سازی تلگرام پریمیوم برای خود را پرداخت و نسخه پولی این برنامه را تهیه کنند،‌ اما متاسفانه این روش برای کاربران ایرانی در دسترسی نیست. به همین دلیل در این مقاله، به آموزش خرید تلگرام پریمیوم به روش جایگزین، می‌پردازیم.

تلگرام با هدف فراهم کردن امکان هدیه کردن تلگرام پریمیوم به دیگران، قابلیت خرید آن سایر کاربران با استفاده از ارز دیجیتال را نیز اضافه کرده است. در این روش، شما با استفاده از ارز دیجیتال TON و صرفا با داشتن نام کاربری مخاطب مورد نظر در این پیام‌رسان، ورژن پریمیوم وی را فعال می‌کنید. ما نیز در این آموزش، از همین روش استفاده می‌کنیم، گویا تلگرام پریمیوم را به خودمان هدیه می‌دهیم!

ویدیوی آموزشی صفر تا صد تلگرام پریمیوم

در ویدیوی جامع بالا، ابتدا قابلیت‌های تلگرام پریمیوم را بررسی می‌کنیم تا ارزش خرید نسخه پولی تلگرام را بهتر ارزیابی کنیم. در ادامه، به طور کامل، قدم به قدم نحوه فعال‌سازی آن را آموزش خواهیم داد.