شرایط فروش ون باری بهمن اینرودز

شرایط فروش ون باری بهمن اینرودز در آبان ماه 1403 به‌صورت نقدی و اعتباری

شرکت بهمن موتور با انتشار اطلاعیه‌ای، شرایط فروش ون باری اینرودز با تسهیلات قرض‌الحسنه در آبان ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

طبق اعلام بهمن موتور، امکان واریز وجه برای متقاضیان ون باری بهمن اینرودز در طرح فروش نقدی و اعتباری با مشارکت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران فراهم شده است. ثبت‌ نام اولیه این طرح در تاریخ ۲۶ لغایت ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ به‌صورت آنلاین از طریق وبسایت فروش بهمن موتور انجام شد. اکنون امکان واریز وجه متقاضیان از ۵ تا ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۳ فراهم شده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح فروش میپردازیم.

جدول شرایط فروش نقدی و اعتباری ون باری بهمن اینرودز – آبان ۱۴۰۳

شرایط فروش ون باری بهمن اینرودز

در این طرح، خودرو ون باری اینرودز (کد محصول SKNNRD00) با قیمت مصوب ۹۵۷ میلیون و ۴۸۸ هزار تومان و با پیش پرداخت نقدی ۳۹۰ میلیون تومان به متقاضیان عرضه می‌شود. متقاضیان می‌توانند پس از واریز مبلغ پیش پرداخت، از تسهیلات بانکی قرض الحسنه بانک مهر ایران با نرخ ۴ درصد کارمزد بهره‌مند شوند.

مبلغ این وام نیز ۴۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. بازپرداخت وام 400 میلیون تومانی به‌صورت ۳۶ ماهه با اقساط ماهانه ۱۲ میلیون و ۱۲۱ هزار و ۲۰۰ تومان امکان پذیر است. همچنین در این طرح متقاضیان می‌توانند از تسهیلات اعتباری به مبلغ ۱۶۷ میلیون و ۴۸۸ هزار تومان و نرخ سود ۲۳ درصد که توسط شرکت بهمن موتور ارائه شده نیز بهره‌مند شوند. بازپرداخت وام اعطایی بهمن موتور نیز از طریق ۸ فقره چک و در فاصله زمانی سه ماهه انجام می‌شود که هر قسط مبلغ ۲۸ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود.

بدین ترتیب خریداران تنها باید مبلغ پیش پرداخت مرحله اول را واریز کرده و مابقی را به‌صورت اقساط پرداخت نمایند.لازم به ذکر است موعد تحویل این خودرو ۳۰ روز کاری پس از انجام فرآیندهای اعلام شده و واریز وجه اولیه انجام می‌پذیرد. همچنین سود انصراف این طرح (سالانه) ۱۷.۵ درصد و جریمه تأخیر آن نیز (ماهانه) ۲.۵ درصد خواهد بود.

متقاضیان می‌بایستی برای تکمیل فرآیند خرید، مدارک خود را از طریق وبسایت بهمن موتور به آدرس bahman.iranecar.com تکمیل و ارسال کنند.

مشخصات و امکانات ون باری اینرودز

شرایط فروش ون باری بهمن اینرودز

ون باری بهمن اینرودز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۰ نیوتن‌متر مجهز شده است. یک گیربکس ۵ سرعت دستی وظیفه انتقال قدرت از موتور به چرخ‌های عقب ون اینرودز بهمن موتور را بر عهده دارد. این خودرو به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف سوخت ۷ تا ۸ لیتر را به همراه خواهد داشت. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. همچنین ون اینرودز بهمن موتور قادر است تا ۷۲۵ کیلوگرم بار را نیز حمل کند.

از مجموع امکانات این ون می‌توان به یک نمایشگر لمسی 9 اینچی، دوربین پارک، سیستم تهویه مطبوع، چراغ روشنایی روز، دو کیسه هوای برای سرنشینان جلو، نمایشگر فشار باد تایرها TPMS، فرمان برقی، سیستم کنترل پایداری ESP و کنترل کشش TCS، ترمزهای دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب به همراه سیستم ترمز ضد قفل ABS اشاره کرد.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*