بازی Dark Souls 3

امتیازات بازی Dark Souls 3 منتشر شد

بدون تردید با به زبان آوردن نام بازی Dark Souls لرزه بر تن هر بازیکنی میافتد؛ عنوانی که به خاطر المان‌های منحصر بفرد و درجه سختی بالا در کمال لذت می‌تواند کابوس هر شب شما باشد. به‌تازگی امتیازات بازی Dark Souls 3 از سوی وب‌سایت‌های معتبر منتشر شده که نشان‌دهنده یک بازی عالی دیگر و نهایت خلاقیت تیم سازنده هستیم.

با وجود اینکه یک هفته دیگر تا عرضه رسمی سومین نسخه از Dark Souls  باقی مانده است؛ منتقدین نسخه‌های از پیش خریداری شده را مو به مو کاوش کرده‌اند اما معتقدند که هنوز هم کارهای زیادی وجود دارد که در جهان مخوف بازی Dark Souls 3 می‌توان انجام داد.

بازی Dark Souls 3

 

بر طبق نقد و بررسی‌های صورت گرفته گیم‌پلی بازی همچنان بازیکنان هاردکور را به مبارزه دعوت می‌کند و چالش‎های متعددی سر راه آن‌ها قرار می‌دهد تا سطح توانایی خود را بسنجند. رئیس‌های Dark Souls 3 ( دارک سولز 3 ) نیازی به توصیف ندارند چرا که از زبان زد خاص و عام است؛ بازی‌بازان باری دیگر باید جلوی غول‌هایی این دفعه با شاخ و دم قد علم کنند! می‌دانیم که کار آسانی پیشه‌روی شما نیست اما همین عامل یکی از دلایل محبوبیت سری بازی Dark Souls محسوب می‌شود.

در زیر می‌توانید اولین نمرات منتشر شده از بازی Dark Souls 3 را مشاهده کنید. در آینده این پست با نمرات جدید بروزرسانی خواهد شد.

امتیازات بازی Dark Souls 3 : 

اگر برای پرت کردن مانیتور خود از طریق پنجره بی‌صبری می‌کنید، تنها هفت روز دیگر تا عرضه ساخته دستان توانا آقای Hidetaka Miyazaki باقی مانده است؛ لازم به ذکر بوده بازی Dark Souls 3 هفته آینده، 12 آوریل سال جاری میلادی برابر با 24 فروردین 1394 به صورت رسمی برای پلتفرم‌های رایانه شخصی، پلی‌استیشن 4 و اکس باکس وان منتشر خواهد شد.

بازی Dark Souls 3

شایان ذکر است دومین نسخه از سری Dark Souls در مارس 2014 برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 3 و اکس باکس 360 منتشر شد و توانست با کسب رضایت منتقدین و به امتیاز 91 دست یابد. این بازی توسط استودیو FromSoftware ساخته شده و کمپانی باندای نامکو وظیفه انتشار آن را بر عهده داشته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*