باقی مانده بسته اینترنت همراه اول، ایرانسل و رایتل

چگونه از باقی مانده بسته اینترنت همراه اول، ایرانسل و رایتل مطلع شویم؟

بسته اینترنت عبارت آشنایی است که پس از ورود نسل سه و چهار به کشور معنای تازه‌ای به خود گرفته است. شاید تاکنون پیش‌آمده که یکی از این بسته‌ها را خریداری کنید اما از باقی‌مانده آن بی‌خبر باشید. در این پست قصد داریم کدهای اطلاع از باقی مانده بسته اینترنت همراه را عنوان کنیم.

در ابتدا لازم است با نحوه خرید بسته‌های اینترنت اپراتورهای ایرانسل ، همراه اول و رایتل آشنا باشید و بنا بر نیاز خود، یکی از بسته‌های موجود را خریداری کنید. پس از خرید بسته‌ی موردنظر، فعال‌سازی آن بعد از دقایقی به اطلاع شما خواهد رسید اما برای باخبر شدن از باقی‌مانده بسته اینترنت سیم کار چه کنیم؟

اطلاع از باقی مانده بسته اینترنت همراه اول :

باقی مانده بسته اینترنت همراه اول

همراه اولی‌ها نیز روش‌های مختلفی را به این منظور به کار می‌گیرند که شامل چهار راه حل است:

  • وارد کردن کد #۳۲۰*۱۰*
  • وارد کردن کد #۰*۱۰۰*
  • پیامک عدد 0 لاتین به سامانه 8080
  • مراجعه به بخش حساب کاربری همراه من در آدرس my.mci.ir در قسمت گزارش مصرف

اطلاع از باقی مانده بسته اینترنت ایرانسل :

باقی مانده بسته اینترنت ایرانسل

کاربرانی که بسته‌های ایرانسل را خریداری نمودند، چندین راه برای اطلاع از باقی‌مانده بسته‌ی خود دارند:

وارد نمودن کد #۴*۱*۵۵۵* یکی از راه‌هایی است که ایرانسل برای آگاهی از بسته‌های اینترنت پیش پای کاربران قرار داده است. این اپراتور همچنین اپلیکیشن ایرانسل من را توسعه داده است که با استفاده از آن کاربران قادر هستند بسته‌های اینترنت خود را خریداری و از باقی‌مانده آن‌ها آگاهی پیدا کنند.

اطلاع از باقی مانده بسته اینترنت رایتل:

باقی مانده بسته اینترنت رایتل

اگر از بسته‌های سیم‌کارت رایتل خریداری کرده کنید و به دنبال مطلع شدن از باقی‌مانده بسته خود هستید، روش‌های زیر شما را از باقی‌مانده بسته‌ی خریداری شده آگاه می‌سازد:

  • وارد کردن کد #۱۴۲*
  • وارد کردن کد #۱۴۴*

شما در چه زمینه‌هایی از اینترنت سیم‌کارت خود استفاده می‌کنید؟ ازنظر شما کدام‌یک از این اپراتورها طراح‌ها و بسته‌های بهتر و به‌صرفه‌تری را ارائه می‌کنند؟ نظر خود را با ما در میان قرار دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام ریس جمهور،من دیگه از زندگی سیر شدم توی ۳۰سالگی چون نه مدرک لیسانس نه کارت پایان خدمت بدردم نخورد،بیکار شدم پول نان هم ندارم چند روز با این وضع اقتصادی و گرانی مصالح کارگری هم نیست،نه دیگه ارزو ازدواج دارم نه خانه ،،ماشین فقط کمکم کن شاغلم بشم یا بیشتر از این گرسنگی نکشم.شماره تماس من ۰۹۰۳۳۰۵۲۹۲۸_شماره عابربانک سپه۵۸۹۲۱۰۱۰۶۰۸۹۶۴۴۲ هادی قربانی هستم.دیگه روانی شدم بس به هیچ هدفم نرسیدم