بازی Titanfall 2

تماشا کنید: اولین تریلر رسمی بازی Titanfall 2 منتشر شد

بالاخره پس از صحبت‌های فراوانی که پیرامون دومین نسخه از عنوان محبوب و موفق Titanfall به وجود آمد، امروز شرکت الکترونیک آرتز و استودیو Respawn اولین تیزر رسمی از بازی Titanfall 2 را منتشر کرده و علاقه‌مندان به عناوین چندنفره سبک تیراندازی اول‌شخص می‌توانند از همین لحظه خود را برای یک تجربه هیجان‌انگیز دیگر آماده کنند.

با وجود اینکه اولین تیزر تریلر Titanfall 2 خیلی کوتاه است، اما اطلاعات و جزئیاتی از داستان بازی را آشکار می‌کند. همچنین در این تیزر شاهد یک تایتان شمشیر به دست نیز هستیم که مسلماً بسیار جذاب به نظر می‌رسد. خبر خوش هم اینکه الکترونیک آرتز قول رونمایی کامل از بازی را در طول کنفرانس خبری شرکت در نمایشگاه E3 2016 به طرفداران داده است.

شایان ذکر است وب‌سایت رسمی بازی نیز فعال شده اما در حال حاضر جزئیات خاصی به‌جز تیزر تریلر منتشر شده و امکان ثبت‌نام برای خبرنامه بازی را ارائه نمی‌دهد. از تماشای اولین تیزر تریلر بازی لذت ببرید.

اولین تیزر رسمی از بازی Titanfall 2:


Titanfall 2 مراحل ساخت و توسعه خود را برای پلتفرم های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و اکس باکس وان پشت سر گذاشته و به‌احتمال فراوان در سال 2017 میلادی منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*