قیمت اچ تی سی 10 ( HTC 10 )

قیمت اچ تی سی 10 ( HTC 10 ) مشخص شد

بالاخره اچ تی سی از پرچم‌دار پر سر و صدای خودش رونمایی کرد. درست چند دقیقه پس از رونمایی قیمت اچ تی سی 10 نیز مشخص شد تا علاقه‌مندان بتوانند از امروز پرچم‌دار جدید اچ تی سی را با قیمت 700 دلار خریداری کنند.

دقایقی قبل اچ تی سی از پرچم‌دار تازه‌وارد و قدرتمند خودش اچ تی سی 10 (HTC 10) رونمایی کرد. این گوشی که قبلا به نام اچ تی سی وان ام 10 (HTC One M10) نیز شناخته می‌شد دارای ویژگی‌های بسیار جذابی است و به‌جرئت می‌توان گفت که اچ تی سی را از منجلاب اقتصادی که گریبان گیر آن است نجات خواهد داد؛ اما جالب اینجاست که کمتر از 1 ساعت پس از رونمایی از این محصول قیمت آن نیز مشخص شد. پرچم‌دار جدید کمپانی تایوانی جزو گوشی‌های گران‌قیمت بوده و از طریق شرکت‌های مخابراتی اسپرینت، وریزون و تی-موبایل به فروش خواهد رسید.

اچ تی سی 10 گوشی هوشمند تازه وارد این کمپانی تایوانی است که همانند رقبای خود به یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با کیفیت بالای QHD و تراشه اسنپدراگون 820 (در حال حاضر قدرتمندترین تراشه دنیا که در پرچم‌داران ال‌جی و سامسونگ نیز از آن استفاده شده) مجهز شده است. علاوه بر آن باید به وجود یک پردازنده گرافیکی آدرنو 530 (حدود 40 درصد قدرتمندتر از آدرنو 430)، چهار گیگابایت ظرفیت رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

قیمت اچ تی سی 10

گوشی هوشمند تازه‌وارد اچ تی سی همان‌طور که اعلام شد دارای دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی بوده و در سه رنگ مشکی، طلایی و خاکستری با قیمت حدودی 700 دلار از امروز به فروش می‌رسد. به نظر می‌رسد که قیمت اچ تی سی 10 در ابتدا کمی بالا باشد و در آینده می‌توان انتظار کاهش قیمت جزئی را از آن داشت. نظر خود را در مورد این گوشی با ما در میان قرار دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. آقا مهدی دقیقا درسته
    گوشی سونی از نظر نرم افزاری بشدت ضعیفه ، اصلا قابل رقابت با برندهای معتبر نیست
    اچ تی سی بسیار قویه از لحاظ نرم افزاری

  2. اینجاهرچی دیدم تبلیغات سامسونگ بوده هخخ چرااصلاازگوشیهاسونی که بهترین مارک هست یه کلمه نوشته نشده همش سامسونگ هخخ اشغاله مخوصاضررموقع فروشش