دوربین اچ‌ تی سی 10

دوربین اچ‌ تی سی 10 در DxOMark کولاک کرد

دوربین اچ‌ تی سی 10 در DxOMark کولاک کرد. سایت DxOMark به سرعت و پس از معرفی اچ‌ تی سی 10 با بررسی که قبلا از دوربین پرچمدار جدید HTC داشته، نظر خود را درباره‌ی آن بیان کرد.

این گوشی نظر تمامی متخصصان این کمپانی را جلب کرده و پس از بررسی دوربین این گوشی توانست به سرعت خود را به جایگاه اول در کنار گلکسی اس7 برساند. دوربین اچ‌ تی سی 10 با کسب امتیاز 88 و به طور مشترک در کنار دوربین گلکسی اس7 در جایگاه اول قرار گرفت.

وب‌سایت DxOMark از هر جهت این گوشی را مورد تحسین قرار داد. از نظر آنها این گوشی چه از منظر جزئیات و چه سرعت فوکوس خودکار در تمام شرایط نوری بسیار عالی عمل کرده است. نویزگیری این گوشی حتی در شرایط نوری کم و بالانس نور سفید از نظر این سایت با کلمه‌ی خوب قابل توصیف است. بالانس نور سفید به معنی دریافت نور خالص سفید به منظور دریافت و پردازش عکس طبیعی‌تر می‌باشد. در طبیعت رنگ‌ها با یک درجه حرارت وجود دارند و مغز انسان این نویز اضافی را حذف کرده و عکس با کیفیتی از دنیای اطراف تولید می‌کند.

دوربین اچ‌ تی سی 10 با کسب امتیاز 88 و به طور مشترک در کنار دوربین گلکسی اس7 در جایگاه اول قرار گرفت

از منظر فیلمبرداری نیز این گوشی امتیاز بالایی کسب کرده است. لرزشگیری بسیار عالی، بدون نقص و همچنین تعادل رنگ سفید در دوربین این گوشی بسیار عالی و کیفیت فیلمبرداری در این گوشی کاملاً راضی کننده می‌باشد؛ اما این گوشی با فیلمبرداری در هنگام راه رفتن کمی مشکل دارد و گاهی اوقات تصاویر گرفته شده را دوباره پخش می‌کند. فوکوس خودکار نیز در هنگام نزدیک شدن اجسام از رو به رو نیز آن طور که باید به درستی عمل نمی‌کند.

اچ‌ تی سی 10 که قبلا با نام اچ تی سی وان ام 10 نیز شناخته می‌شد دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی UltraPixel است که به سنسور BSI (دریافت نور بیشتر به لنز دوربین) مجهز می‌باشد و از یک لنز بسیار عالی f/1.8 بهره می‌برد و همچنین دارای یک سنسور OIS برای گرفتن لرزش تصاویر در هنگام حرکت استفاده می‌کند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام من این گوشیو خریدم واقعا عالیه فقط داغ میکنه کسی مشکلشو میدونه