عکس‌های شگفت‌انگیز هوایی از هنگ‌کنگ

عکس‌های شگفت‌انگیز هوایی از هنگ‌کنگ

به‌تازگی یک عکاس از شهر هنگ‌کنگ عکس‌های هوای بسیار شگفت‌انگیزی با پهپاد گرفته که ترکیب مه و الکتریسیته را به شکل زیبایی به نمایش گذاشته است که به معنای واقعی باعث افتادن فک آدم می‌شود. با گجت نیوز همراه باشید.

دیدن شهرها و بناهای دیدنی از نمای هوایی همواره زیبایی خاص خود را دارد و طرفداران پر و پا قرصی را برای خود دست‌وپا کرده است. عکس‌های هوایی کار جدیدی نیستند و ما تابه‌حال عکس‌های هوایی بسیاری را از شهرهای مختلف دنیا را مشاهده کرده‌ایم. هنگ‌کنگ به‌خودی‌خود شهر بسیار زیبایی است و اضافه کردن مه به این شهر زیبا و جذاب، زیبایی آن را دوچندان می‌کند.

یک عکاس هنگ‌کنگی به نام Andy Yeung با پهپاد DJI Phantom 3 Professional این عکس‌ها گرفته که چشم هر بیننده‌ای را نوازش می‌دهد. Andy Yeung دراین‌باره اظهار داشت که:

من تابه‌حال عکس‌های هوایی زیبایی از شهرهای پیشرفته در مه دیده بودم و با خود گفتم که چرا این‌چنین عکس‌هایی را از زادگاه خود هنگ‌کنگ نگیرم. پس به‌سرعت یک پهپاد آماده کرده و کار عکاسی را شروع کردم.

او نام پروژه‌ی عکاسی خود را Urban Fog نامیده است. او به این دلیل این نام را انتخاب کرده که قصد دارد عکس‌های بسیار زیبایی را از شهرهای پیشرفته در مه بگیرد و آن را به معرض نمایش بگذارد. او درباره‌ی شهر خود هنگ‌کنگ چنین می‌گوید:

ازنظر من هنگ‌کنگ آسمان‌خراش‌های بسیاری زیبایی دارد که برای این دست عکس‌ها بسیار ایده آل می‌باشد. در این عکس‌ها مه با ترکیب شدن با نور این آسمان‌خراش‌ها زیبایی خاصی به تصاویر بخشیده است.

در ادامه عکس‌های فوق‌العاده زیبای هنگ‌کنگ در هوای مه‌آلود را مشاهده کنید:

ترکیب نور آسمان‌خراش‌ها با مه آن را به شکل زیبایی رنگ‌آمیزی کرده که گویی این رنگ متعلق به خود مه می‌باشد. نظر شما در خصوص این عکس‌های زیبا چیست؟ دیدگاه خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*