مشخصات هواوی P9 Lite

مشخصات هواوی P9 Lite بر اساس یک سند جدید در فضای آنلاین

مشخصات هواوی P9 Lite در فضای مجازی منتشر شد. کمپانی هواوی هدف‌گذاری خود را برای سال 2016، فروش 140 میلیون گوشی هوشمند قرار داده است و برای رسیدن به چنین هدف بزرگی این کمپانی دستگاه‌های قانع‌کننده‌ای را روانه بازار کرد.

اگر خاطرتان باشد هواوی در سال گذشته موفق به فروش 108 میلیون دستگاه شد و اگر بخواهد موفقیت‌های سال 2015 خود را تکرار کند؛ سالی که توانست این کمپانی را تبدیل به سومین کمپانی گوشی ساز بزرگ جهان کرده، باید به این رقم فروش دست پیدا کند.

درهرصورت هواوی، چیزی در حدود دو هفته پیش پرچم‌داران P9 خود را معرفی کرد. گوشی‌های هواوی P9 و P9 پلاس که این کمپانی برای فروش خوب این دو گوشی در بازار، امید زیادی به آن‌ها بسته است. گزارش‌های جدید نشان‌دهنده آن است که هواوی آنر 5C نیز در پایان این ماه راه‌اندازی خواهد شد و اکنون به نظر می‌رسد دستگاه P9 دیگری، در راه است.

کاملاً تعجب‌آور بود که چرا غول تکنولوژی چین تاریخ عرضه هواوی P9 Lite را در کنار معرفی P9 و P9 پلاس، اعلام نکرد؛ اما حدس می‌زنیم که نسخه لایت (Lite) این گوشی تا چند هفته دیگر در بازار خودنمایی کند. مشخصات هواوی P9 Lite به‌تازگی در هلند و از طریق dkionline@ که سابقه طولانی در فاش کردن خبرهای این‌چنینی در فضای آنلاین دارد، دیده شد و اگر نگاهی به آن بیندازید نه‌تنها طراحی، بلکه مشخصات فنی آن را نیز می‌توانید ببینید.

مشخصات هواوی P9 Lite از طریق یک سند جدید اینترنتی مشخص شد

با دیدن این اطلاعات فاش شده می‌توان گفت؛ هواوی P9 Lite دارای نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل است. 3 گیگابایت رم داشته و 16 گیگابایت حافظه داخلی آن قابل ارتقا است. سوخت این گوشی از یک پردازنده هشت هسته‌ای 64 بیتی کرین 650 و یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود. در پشت این دستگاه یک دوربین 13 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.0 و در جلوی آن دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.0 قرار گرفته است.

هواوی P9 Lite از شبکه ارتباطی 4G LTE پشتیبانی کرده و اندروید مارشمالو که رابط کاربری ایموشن 4.1 هواوی (EMUI) بر بالای آن دیده می‌شود، بر روی آن پیش نصب شده است. این دستگاه با یک بدنه تمام فلزی، 147 گرم وزن داشته و اسکنر اثرانگشتی نیز بر روی پنل پشتی آن جای گرفته است.

هواوی P8 Lite فروش خوبی برای این کمپانی به ارمغان آورد و هواوی امید زیادی به جانشین آن بسته است. همان‌طور که در بالا هم اشاره شد. انتظار می‌رود گوشی هواوی P9 Lite تا قبل از پایان ماه جاری به‌طور رسمی معرفی شود. این امکان وجود دارد که این کمپانی چینی بخواهد پی 9 لایت و آنر 5C را هم‌زمان اعلام کند، فقط احتمال دارد؛ هنوز هیچ جزئیاتی رسماً تائید نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*