پرچم‌دار جدید ZTE

پرچم‌دار جدید ZTE در لیست تنا ظاهر شد

پرچم‌دار جدید ZTE با برند آکسون تائیدیه‌ی تنا را دریافت کرد. کمپانی ZTE در سال گذشته گوشی‌های هوشمند خوبی را روانه‌ی بازار کرد. دستگاه‌هایی با برند بلید (Blade)، نوبیا (Nubia) و آکسون (Axon) از این کمپانی، در سراسر جهان محبوبیت پیدا کرده و برای خود طرفدارانی نیز دست و پا کردند. حتی برخی از آن‌ها مانند نوبیا که فقط در چین یافت می‌شد کاملا کمیاب بودند.

می‌توان گفت دستگاه‌های برند آکسون این شرکت، محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین دستگاه‌های این کمپانی در سال گذشته بودند. کمپانی زد تی ایی (ZTE) تا کنون شماری از مدل‌های مختلف سری آکسون را معرفی کرده است. گوشی جمع و جوری چون آکسون مینی (Axon Mini)، گوشی آکسون الیت (Axon Elite) و پرو، حتی این کمپانی ساعت هوشمندی نیز با برند آکسون به بازار عرضه کرد.

پرچم‌دار جدید ZTE

در ماه مارس یک گوشی پر رمز و راز در بنچمارک GFXBench محک خورد و فهرست منتشر شده از آن دستگاهی با مشخصات سطح بالایی را به نمایش گذاشت. به عقیده‌ی بسیاری از کارشناسان این دستگاه می‌توانست پرچم‌دار جدید ZTE در سال 2016 با برند آکسون باشد. به نظر می‌رسد که این دستگاه یک‌بار دیگر مشخصات خود را به بوته‌ی آزمایش سپرده است؛ اما این بار نه در بنچمارک بلکه در لیست تائیدیه‌ی آژانس رگلاتوری چین، تنا، ظاهر شده و این به معنی آن است که این دستگاه ویزای ورود به کشور چین را دریافت کرده است. لیست منتشر شده‌ی تنا (TENAA) نه تنها مشخصات دستگاه را نشان می‌دهد بلکه به وضوح طراحی آن را نیز در معرض دید قرار داده است و؛ بله کاملا درست است؛ این یک گوشی آکسون است.

پرچم‌دار جدید ZTE با برند آکسون عرضه خواهد شد
گوشی ZTE A2017 دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی اولد کواد اچ دی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل است. 4 گیگابایت رم داشته و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود. سوخت پردازشی این دستگاه از یک تراشه‌ی چهار هسته‌ای با سرعت کلاک 2 گیگاهرتز تامین می‌شود – احتمالا با این ویژگی باید درون آن به دنبال اسنپدراگون 820 کوالکلام بود – در پشت این گوشی هوشمند یک دوربین 20 مگاپیکسلی و در جلوی آن یک دوربین 8 مگاپیکسلی را می‌توان یافت. سیستم‌عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو بر روی آن پیش نصب شده و در بالای آن رابط کاربری سفارشی ZTE دیده می‌شود. بر اساس لیست منتشر شده‌ی تنا، نیروی این گوشی از یک باتری 3140 میلی‌آمپر ساعت تامین شده که بر اساس همین لیست غیر قابل تعویض، معرفی شده است. پرچم‌دار جدید ZTE با اندازه‌های 9.8 در 77 در 154 میلی‌متر، 175 گرم وزن داشته و درست به مانند پیشینیان خود در رنگ‌های مختلف طلایی در دسترس خواهد بود.

تا آنجا که به طراحی گوشی ZTE A2017 مربوط می‌شود، این دستگاه شباهت کمی به نسل قبلی خود دارد. هر دو کلید پاور/ قفل و کلید ولوم صدا در سمت راست این گوشی هوشمند قرار داده شده، خروجی صدای گوشی/ اسپیکر در پشت آن طراحی شده و اسکنر اثرانگشت نیز در پشت این دستگاه و در زیر سنسور دوربین و فلش LED نشسته است. هنوز مشخص نیست که زد تی ایی چه زمانی از این گوشی رونمایی خواهد کرد؛ اما بر اساس تائیدیه‌ی تنا، این تاریخ ممکن است در هفته‌های آینده مشخص شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*