حالت STAMINA به گوشی‌های سری اکسپریا زد 5 بازگشت

گوشی‌های سری اکسپریا زد 5 سونی پس از دریافت اندروید 6.0 مارشمالو دیگر فاقد حالت STAMINA شدند. حال این کمپانی با عرضه یک به‌روزرسانی قابلیت STAMINA و Ultra STAMINA را به این محصولات افزوده است. علاوه بر آن راه جدیدی نیز جهت فعال کردن اپلیکیشن دوربین از صفحه قفل ممکن شده است.

با آمدن به‌روزرسانی اندروید 6.0 مارشمالو به گوشی‌های سری اکسپریا زد 5 این کاربران با حالت STAMINA خداحافظی کردند. ویژگی که فعالیت‌های پس زمینه گوشی هوشمند شما را در زمانی که صفحه نمایش آن خاموش بود غیرفعال می‌کرد تا 400 برابر قبل بتوانید هندست خود را در حالت استندبای روشن نگه دارید.

با توجه به آن‌که حالت STAMINA یکی از ابزارهای اصلی بود که به کاربران اکسپریا زد 5 امکان نگهداری هرچه بیشتر باتری گوشی هوشمندشان را می‌داد، کمپانی سونی خیلی سریع با درخواست‌های کاربران این محصولات روبه‌رو شد که همگی درخواست این ویژگی را از تولیدکننده ژاپنی گوشی‌های هوشمند داشتند.

بازگشت حالت STAMINA به سونی

حالت STAMINA بالاخره به گوشی‌های سونی بازگشت

بالاخره این حالت به خانواده اکسپریا زد 5 بازگشت. یک به‌روزرسانی همراه با اندروید 6.0.1 مارشمالو فریمور 32.1.A.1.185 را به 32.2.A.0.224 ارتقا داده است. از مدل‌هایی که این به‌روزرسانی را تا دریافت خواهند کرد باید به اکسپریا زد 5 (E6603)، اکسپریا زد 5 دوال (E6683) و اکسپریا زد 5 کامپکت (E5803 و E5823) اشاره کرد. هرچند که هنوز اکسپریا زد 5 پریمیوم این به‌روزرسانی را دریافت نکرده است؛ اما می‌توان انتظار داشت که به‎زودی صاحبان این محصولات نیز این به‌روزرسانی حاوی حالت STAMINA را دریافت کنند.

گفتنی است این فریمور جدید علاوه بر حالت STAMINA، حالت Ultra STAMINA را نیز به دستگاه شما اضافه خواهد کرد. این ویژگی در واقع تأثیر گذاری بیشتری را نسبت به حالت اول دارد و اپلیکیشن‌ها را به دسترسی‌های بسیار بیشتری محدود می‌کند. گفتنی است همراه با این به‌روزرسانی، پچ امنیتی 1 آوریل گوگل و یک راه جدید جهت باز کردن اپلیکیشن دوربین از صفحه قفل نیز به محصول شما افزوده خواهد شد. برای این کار شما نیاز‌مند فشردن کلید پاور دو بار پشت سر هم هستید.

تذکر: برای دریافت این به‌روزرسانی هندست شما باید حداقل از 50 درصد شارژ باتری برخوردار باشد. البته اگر پس از گذشت چند روز این به‌روزرسانی را دریافت نکردید نگران نباشید. به‌زودی فایل OTA این به‌روزرسانی برای شما ارسال خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*