ایسوس زن واچ 3

ساعت هوشمند ایسوس زن واچ 3 معرفی شد؛ نسلی بهتر از گذشته

ساعت هوشمند ایسوس زن واچ 3 (Asus ZenWatch 3) در نمایشگاه IFA 2016 معرفی شد. این ساعت به مراتب بهتر از دو مدل قبلی به نظر می‌رسد. کمپانی ایسوس امروز در طول کنفرانسی در نمایشگاه ایفا 2016 از ساعت هوشمند زن واچ 3 خود رونمایی کرد. یک ساعت جدید مبتنی بر سیستم عامل اندروید ویر که از دو جنبه نسبت به مدل زن واچ 2 برتری دارد.

ساعت هوشمند Asus ZenWatch 3

ارگونومی بسیار بهتر و عملکردی بسیار بالاتر ایسوس زن واچ 3 را نسبت به مدل قبلی در جایگاه بهتری قرار داده است. دلیل آن هم شاید وجود پردازنده اسنپدراگون 2100 کوالکام باشد که در اوایل سال جاری معرفی شد و به نظر می‌رسد که به طور سفارشی برای دستگاه های دقیقی همچون ساعت هوشمند ایسوس زن واچ 3 طراحی شده باشد.

ساعت هوشمند ایسوس زن واچ 3 در نمایشگاه IFA 2016 رخ نشان داد

کمپانی ایسوس ادعا کرده که این دستگاه در 15 دقیقه 60 درصد از شارژ از دست رفته خود را بازیافته و با یک بار شارژ کامل می‌تواند تا دو روز دوام بیاورد. ایسوس ZenWatch 3 به نظر قدرتمندترین نسل از ساعت های اندروید ویر است. این گجت دارای یک نمایشگر 360 درجه‌ای آمولد 1.39 اینچی با رزولوشن 400 در 400 پیکسل است که صادقانه باید گفت حداقل تراکم پیکسلی است که یک ساعت هوشمند می‌تواند در اختیار داشته باشد. در مقایسه با ساعت هوشمند هواوی دکمه های اضافی بر روی آن وجود دارد؛ هر چند که دکمه اصلی تاج آن به طور معول کارهای اندروید ویر را انجام می‌دهد و همچنین دکمه ای از آن مربوط به تنظیمات و همچنین اپلیکیشن نظارت بر فعالیت‌های ورزشی ایسوس با نام ZenFit است.

طراحی این گجت بسیار زیبا انجام شده است و یک دستبند چرمی یا پلاستیکی می‌تواند نمای آن را زیباتر هم نشان دهد. محافظ گوریلا گلس بر روی شیشه منحنی شکل ان قرار گرفته و و با ترکیب شدن با بدنه فلزی آن در رنگ های نقره ای و رز گلد چهره ‌ای دوست داشتنی به آن بخشیده است.

ساعت هوشمند Asus ZenWatch 3

بهترین قسمت معرفی این است که ساعت هوشمند ایسوس زن واچ 3 توانسته باریکی کم خود را حفظ کند. ضخامت 9.95 میلیمتری، کمی آن را نازک تر از ساعت هوشمند اپل ساخته و البته بسیار نازک تر از ساعت هواوی به نظر می‌رسد.

ایسوس زن واچ 3 موج جدیدی را در بین ساعت های هوشمند اندروید ویر به راه خواهد انداخت. سیستم عامل جدید و پردازنده قابل کوالکام ازر آن یک ساعت هوشمند تمام عیار ساخته است.

ایسوس می‌گوید که این دستگاه در ماه اکتبر وارد آلمان و ایالات متحده شده و با قیمت 229 یورو (حدود 255 دلار) برای فروش در اختیار خریداران آن قرار خواهد گرفت.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده جدید ترین مدل های پاور بانک با بهترین قیمت و انواع هندزفری بلوتوث حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام. این ساعت کی وارد ایران میشه؟ از کجا میشه خرید؟؟