مشخصات هواوی میت 9

مشخصات هواوی میت 9 لو رفت ؛ دو دوربین پشتی 20 و 12 مگاپیکسلی با برند لایکا

در حالی که به زمان رونمایی از فبلت جدید هواوی نزدیک می‌شویم، مشخصات هواوی میت 9 (Huawei Mate 9) به بیرون درز کرد که بر اساس آن باید به دو دوربین پشتی 20 و 12 مگاپیکسلی برند لایکا و تراشه کرین 960 اشاره کنیم. همچنین گفته می‌شود که این گوشی هوشمند در سه مدل مختلف حاوی رم 4/6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64/128 و 256 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد.

چند ساعت پیش بود که خبر احتمال مجهز بودن گوشی هوشمند هواوی میت 9 به تراشه مدرن Kirin 960 را منتشر کردیم که بر اساس آن گزارش 28 شهریور ماه شما می‌توانید شاهد مراسم رونمایی این گوشی هوشمند توسط هواوی باشید. حال قصد داریم نگاه دقیق‌تری به مشخصات هواوی میت 9 بیاندازیم.

تراشه کرین 960 توسط خود شرکت هواوی طراحی شده و یک کمپانی شخص ثالث به نام TSMC وظیفه تولید آن را بر عهده گرفته است. علاوه بر این تاریخ رونمایی، شایعات دیگری نیز وجود دارند که عنوان می‌کنند هواوی از این تراشه مدرن و قدرتمند در دیگر گوشی‌های نو ظهور خانواده میت خود نیز استفاده خواهد کرد.

در نظر داشته باشید که تمامی مشخصات هواوی میت 9 به صورت غیر رسمی در ویبو به انتشار رسیده است و این بدان معناست که ممکن خواهد بود در بیان آن مبالغه صورت گرفته باشد.

مشخصات هواوی میت 9

پس از تراشه، از مهم‌ترین مشخصات هواوی میت 9 باید به چینش دوربین‌های پشتی آن اشاره کرد. بر اساس این گزارش تازه به انتشار رسیده این محصول از دو دوربین پشتی استفاده خواهد کرد که هر دو آن‌ها همانند گوشی پی 9 توسط شرت لایکا تولید خواهند شد. شنیده‌ها حاکی از آن است که یکی از این دوربین‌ها از سنسور 20 مگاپیکسلی و دیگری از یک سنسور 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد. همچنین یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در قسمت جلویی تعبیه شده که می‌توانید برای تصاویر سلفی و مکالمات تصویری خود از آن استفاده کنید.

مشخصات هواوی میت 9

علاوه بر این بر اساس گفته‌ها این گوشی هوشمند برای نخستین بار از تکنولوژی شارژ جدید کمپانی هواوی به نام Super Charge Technology بهره خواهد برد که به لطف آن قادر خواهید بود تنها در عرض 5 دقیقه 50 درصد باتری دیوایس شما را شارژ کند. جالب اینجاست که هیچ چیزی در خصوص صفحه نمایش این فبلت هواوی به گوش نمی‌رسد؛ اما ما شنیده‌ایم که یک صفحه نمایش 5.9 اینچی با رزولوشن 1080×1920 پیکسل بر روی پنل جلویی این گوشی قرار خواهد داشت.

عرضه هواوی میت 9 در سه مدل مختلف

در انتها باید اشاره کنیم که ما انتظار داریم Huawei Mate 9 در سه نسخه مختلف قابل عرضه باشد. یکی از آن‌ها از رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایت بهره می‌برد که با قیمت 480 دلار در سه رنگ مختلف به فروش می‌رسد. مدل دوم از همین میزان ظرفیت رم همراه با حافظه داخلی 128 گیگابایت و پنج رنگ مختلف با قیمت 585 دلار به فروش خواهد رسید. همچنین یک مدل گران قیمت‌تر حاوی 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز در اینجا قرار خواهد داشت که از قیمت 705 دلار برخوردار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. به به عاشق این گوشی شدم

  2. محمدزارعی حسابدار

    میخرمت……….فقط بیا

  3. بیا که منم منتظرتم