انفجار گلکسی Note 7 سامسونگ

بیانیه سامسونگ: هنوز مشخص نیست گلکسی Note 7 حادثه هواپیما تعویضی باشد!

در حالی که سامسونگ گوشی های گلکسی Note 7 معیوب را با نسخه‌های سالم جایگزین کرده است؛ ولیکن هفته گذشته و اوایل این هفته شاهد وقوع دو حادثه برای دیوایس های جایگزین شده بودیم. از همین رو سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای عنوان کرده است که هنوز مشخص نیست گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 منفجر شده نسخه جدید و سالم آن باشد و آن‌ها در حال کار بر روی این پرونده هستند.

سامسونگ بار دیگر با کابوس مطبوعاتی جدیدی دست به گریبان شده است و این بار قضیه در مورد دیوایس های گلکسی Note 7 تعویضی خواهد بود. این شرکت که ادعا می‌کرد دیوایس‌های تازه عرضه شده و دارای علامت S بر روی جعبه، همگی بدون هیچگونه نقص خاصی بوده و کاملا سالم هستند، بار دیگر با فبلت جدید خود حادثه آفرین شد.

اواخر هفته پیش و چندی پس از آن که سامسونگ خبر از واگذاری دیوایس‌های تعویضی و سالم نوت 7 داد، یکی از این محصولات در جیب مسافران یک هواپیمای شرکت ساوث وست (Southwest) پیش از پرواز منفجر شد. علاوه بر آن شخص دیگری در کشور تایوان نیز ادعا می‌کند که گلکسی نوت 7 تعویض‌شده‌ی وی منفجر شده است!

انفجار گلکسی Note 7 سامسونگ

کنار هم چیده شدن قطعات این پازل منجر به آن شد تا شرکت‌های حامل فعال در ایالات متحده به خریداران گلکسی Note 7 امکان آن را دهند تا به صورت رایگان با تحویل این گوشی، محصول دیگری را خریداری کنند؛ هرچند که در این بین شرکت AT&T گزارش می‌دهد که فروش این گوشی هوشمند را به طور کلی متوقف کرده است.

جالب اینجاست که کمپانی سامسونگ نیز پس از وقوع این حوادث برای دیوایس‌های جدید، چند روزی سکوت خبری اختیار کرد اما حالا تصمیم گرفته است که با انتشار یک بیانیه به حادثه هواپیمای ساوث وست واکنش نشان دهد:

تا زمانی که ما این دیوایس را دریافت نکنیم نمی‌توانیم تایید کنیم که این محصول، نسخه جدید گلکسی Note 7 بوده است. ما با مقامات و خود شرکت ساوث وست در حال همکاری هستیم و قصد داریم دیوایس مورد نظر را از این شرکت تحویل بگیریم. با اعمال آزمایش‌های مختلفی بر روی این گوشی هوشمند منفجر شده در هواپیما، اطلاعات جدید را به اشتراک خواهیم گذاشت.

واکنش‌های منفی به بیانیه سامسونگ در خصوص گلکسی Note 7 منفجر شده در هواپیما

اما به قدری واکنش‌ها به این بیانیه سامسونگ بد بود که این کمپانی خیلی سریع تصمیم گرفت تا بیانیه کوتاه دیگری را به انتشار برساند. سامسونگ در این بیانیه سعی کرد تا خودش را رو‌به‌روی مصرف‌کنندگان قرار دهد و به نوعی از آنها دلجویی کند:

سامسونگ پس از وقوع این حادثه می‌تواند احساس نگرانی شرکت‌های حامل، مشتریان و همچنین سوال‌های به وجود آمده در خصوص نسخه‌های جدید گوشی هوشمند گلکسی Note 7 را به خوبی درک کند. ما همچنان به حرکت سریع خود در خصوص بررسی مسئله به وجود آمده ادامه می‌دهیم و به زودی یافته‌های خودمان را به اشتراک می‌گذاریم. همچنین ما ارتباط تنگاتنگ خود با آژانس CPSC ایالات متحده را برای پیمودن روند تحقیقاتمان ادامه می‌دهیم.

اگر مشخص شود که مشکل امنیتی به وجود آمده از دیوایس جدید ما بوده بدون شک اقدامات لازم برای پیدا کردن نشانه‌های آن صورت خواهد گرفت. ما می‌خواهیم به مشتریان خود بگوییم که تمامی گزارش‌ها برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و ما روند آن گزارش را به سرعت پیگیری می‌کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چه ربطی داره، حالا نسخه اولیه باشه یا ثانویه. اگه قرار نسخه بعدی آتیش بگیره که برین سر خیابون کارت شارژ بفروشید بهتره، اخوی گوشیت آتیش گرفت چیزی که تا الان برای glx و‌ دیمو هم اتفاق نیوفتاد. آبرومون رو بردی و رویاهامونو پر پر کردی با این مسخره بازیتون…

    • دوست عزیز نسخه ثانویه یعنی همون نسخه رفع اشکال شده پس فرق میکنه خیلی هم فرق میکنه دوما شرکت سامسونگ هنوزم جز شرکت هایه در حال پیشرفته و انفجار هایه پشت سر همه نوت 7 هم نتونسته اونجوری که پیشبینی میشد اعتبار سامسونگو زیر سوال ببره و انفجار تویه گوشی هایه هوشمند چیز جدیدی نیست و همین پارسال هم برایه ایفون 6 اس پیش اومد و قبلا هم برای گلکسی های سامسونگ هم پیش اومده بود . اخرش هم نفهمیدم چرا ابرویه شما رفت و رویاهات پر پر شده ؟ اتفاق خاصی که نیفتاده ارامش خودتو حفظ کن

    • دارن واسه سامسونگ پاپوش درست میکنن کاملا مشخصه شرکتای رقیب سامسونگ دارن ار حسودی فروش بالای اسمارت فون های سامسونگ میسوزن . مطمئن باشین همین گوشی note 7 محبوبترین گوشی سال 2016 میشه حالا ببینین کی گقتم همچی تمومه note 7 عاشقشم