مشخصات سامسونگ گلکسی سی 9 دوباره فاش شد

مشخصات سامسونگ گلکسی سی 9 دوباره فاش شد؛ باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی

مشخصات سامسونگ گلکسی سی 9 (Samsung Galaxy C9) چند ماه است که طی خبرها و شایعات مختلف در حال انتشار بوده و در بنچمارک های گوناگون اطلاعات آن لو رفته است. حالا اطلاعات بسیار زیادی از این گوشی داریم و تنها مورد مجهول در این زمینه، تاریخ معرفی رسمی آن است. 

مشخصات سامسونگ گلکسی سی 9 بار دیگر لو رفت

قبلا طی تست بنچمارک های انتوتو و گیک بنچ و همچنین اطلاعات لو رفته از وب سایت Zauba هند، بخشی از مشخصات سامسونگ گلکسی سی 9 فاش شده بود. بر این اساس این گوشی از یک نمایشگر 6.0 اینچی با دقت فول اچ دی (1080p) به همراه تراشه اسنپدراگون 652 کوالکام، میزان حافظه رم شش گیگابایتی و دو دوربین مجهز به حسگر 16 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. از طرفی میزان حافظه داخلی پیشفرض این گوشی برابر با 64 گیگابایت بوده و به طور پیشفرض از نسخه 6.0.1 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشمالو استفاده خواهد کرد.

مشخصات سامسونگ گلکسی سی 9 دوباره فاش شد

از طرفی این سری از اطلاعات دوباره در بنچمارک جی اف ایکس بنچ تایید شد. در آن تست مشخص شد که دوربین اصلی و سلفی این گوشی 16 مگاپیکسلی بوده و دستگاه از NFC نیز برخوردار خواهد بود. تنها موضوعی که در مورد مشخصات سامسونگ گلکسی سی 9 مجهول مانده بود، میزان ظرفیت باتری دستگاه بود. اما حالا این گوشی توانسته است مجوز FCC را نیز دریافت کند و در همین حین اطلاعات مربوط به باتری آن نیز از یک تصویر اسکرین شات فاش شده است. بر این اساس گلکسی سی 9 شش اینچی از یک باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد. با توجه به نمایشگر بزرگ این گوشی، تنها نگرانی کاربران نیز حل شده و این میزان برای شارژدهی به این فبلت کافی خواهد بود.

گلکسی سی 9 گواهی FCC را نیز دریافت کرده و حالا یک قدم دیگر به معرفی رسمی نزدیک تر شد. حالا تنها موضوع مجهول در مورد این گوشی، تاریخ رونمایی از آن خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه