ویژگی دسترسی آسان به نرم افزارهای مایکروسافت

اضافه شدن ویژگی دسترسی آسان به نرم افزارهای مایکروسافت برای افراد معلول

مایکروسافت کنفرانس ویندوز 10 امروز خود را با یک جمله قدرتمندانه آغاز کرد: “ما ویندوز 10 را برای خودمان نمی‌سازیم، ما ویندوز 10 را برای همه می‌سازیم”. در واقع مدیران این شرکت از اضافه شدن ویژگی دسترسی آسان به نرم افزارهای مایکروسافت برای آن دسته از افرادی که به دلیل ناتوانی جسمی و یا معلولیت‌های مختلف نمی‌توانند از تکنولوژی های موجود استفاده کنند، خبر داده‌اند.

به لطف اضافه شدن ویژگی دسترسی آسان به نرم افزارهای مایکروسافت ، ارتباط افراد معلول یا ناتوان با دنیای تکنولوژی محکم‌تر خواهد شد

شاید این موضوع در دل بسیاری از افراد معلول وجود داشته باشد، اما آنها از چه طریقی باید این پیام را به مایکروسافت می‌رساندند؟ نباید فراموش کرد که فقط افراد سالم نمی‌توانند از بهترین مهندسان یا دانشمندان باشند، بلکه باید شرایطی برای افرادی که از مشکلات جسمی رنج برده یا معلول هستند، فراهم شود تا آنها هم بتوانند استعداد خود را شکوفا کنند.

مایکروسافت با این پیام سعی دارد تا توجه دیگر کمپانی ها و توسعه دهندگان را نیز جلب کند، به امید اینکه آنها هم ویژگی های مخصوصی را در نرم افزارها و محصولات خود قرار دهند تا امکان استفاده از آن برای تمامی افراد وجود داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*