هواوی پی 10

انتشار اولین تصاویر هواوی پی 10 ؛ طراحی آشنا در کنار دوربین دوگانه

هواوی یکی از تولیدکنندگان بزرگ تلفن همراه چینی است که در سال اخیر موفق به تصاحب 9.2 درصد بازارهای جهانی شد. این شرکت سال جاری میلادی پرچمدار خود را همراه با یک قابلیت جدید،  دوربین دوگانه ساخت کمپانی لایکا روانه بازار کرد. این در حالیست که انتظار می‌رود هواوی پی 10 (Huawei P10) علاوه بر به ارث بردن این قابلیت، به سنسور تشخیص چهره نیز مجهز شود.

اگر به خاطر داشته باشید، تنها به فاصله دو ماه از عرضه رسمی گوشی هواوی پی 9، درز شایعات و اخبار پیرامون پرچمدار بعدی این شرکت چینی آغاز گردید و در همین راستا نیز صبح امروز یک منبع وابسته به هواوی تصاویری از نسخه واقعی هواوی پی 10 را منتشر کرده است که اخبار قبلی مبنی بر استفاده از سنسور تشخیص چهره در این گوشی را تایید می‌کند.

هواوی پی 10

از آنجا که تخمین زده می‌شود هواوی طی هشت ماه اخیر دست کم 9 میلیون نسخه از گوشی پی 9 را به بازار عرضه کرده باشد، انتظار داریم برای تکرار این موفقیت هواوی پی 10 را هم به قابلیت‌های جدید و جذاب تجهیز کند.

هواوی پی 10 احتمالا به سنسور تشخیص چهره تجهیز خواهد شد

به هر حال اگر این تصاویر که در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده صحت داشته باشند، شاهد آن هستیم که در طراحی هواوی پی 10 نیز به وضوح از زبان طراحی پرچمداران قبلی هواوی پیروی شده است. در سوی دیگر به نظر می‌رسد این محصول کماکان از دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی ساخت لایکا در قاب پشتی بهره برده، با این حال خبری از نمایشگر بدون حاشیه کناری که این روزها توسط سایر تولیدکنندگان گوشی‌های همراه مورد استفاده قرار می‌گیرد نیست.

هواوی پی 10

ماژول دوربین هواوی پی 10 نیز از دو لنز رنگی و مونوکروم تشکیل شده که باعث افزایش کیفیت تصاویر ثبت شده به خصوص در شرایط کم نور می‌شود. به هر حال منبع خبر با استناد به بنچمارک‌های به ثبت رسیده توسط Huawei P10 در اپلیکیشن GFXBench، معتقد است گوشی هوشمند هواوی پی 10 دارای نمایشگری 5.5 اینچی با وضوح تصویر QHD، پردازنده هشت هسته‌ای (احتمالا کایرین 960) با کلاک فرکانس 2.3 گیگاهرتز، واحد پردازش گرافیکی Mali-G71، حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 64 گیگابایتی است. البته همچون پی 9، این محصول نیز دارای یک نسخه پیشرفته‌تر خواهد بود که احتمالا دارای 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است.

از آنجا که حداقل چهار ماه تا معرفی پرچمدار بعدی شرکت هواوی زمان باقی مانده، انتظار داریم در طول این مدت شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در رابطه با قابلیت‌ها و ویژگی‌های گوشی مورد بحث باشیم.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*