شارژ سریعتر موبایل وان پلاس 3 تی از گوگل پیکسل ایکس ال

تماشا کنید: شارژ سریع‌تر گوشی موبایل وان پلاس 3 تی نسبت به گوگل پیکسل ایکس!

شرکت وان پلاس شب گذشته از تازه‌ترین پرچمدار خود، گوشی موبایل وان پلاس 3 تی (OnePlus 3T) رونمایی کرد و مطابق انتظار شاهد حضور برگزیده‌ای از مشخصات جذاب نسخه اصلی گوشی وان پلاس 3 در این دیوایس اندرویدی بودیم. یکی از مهم‌ترین آن‌ها تکنولوژی شارژ سریع Dash Charge است. وان پلاس ادعا کرده است این تکنولوژی باعث شده تا وان پلاس 3 تی از گوشی گوگل پیکسل ایکس ال، پرچمدار موبایل‌های برند گوگل سریع‌تر شارژ شود.

دش شارژ (Dash Charge) یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌هایی بود که کمپانی وان پلاس همراه با پرچمدار قبلی خود، وان پلاس 3 به ارمغان آورد و عجیب نیست ما بار دیگر در پرچمدار جدید این برند چینی به نام گوشی موبایل وان پلاس 3 تی، با آن ملاقات کنیم. این تکنولوژی شارژ سریع موجب آن می‌شود تا گوشی شما نیازمند مدت زمان زیادی برای شارژ نباشد و در سریع‌ترین حالت ممکن فرآیند انتقال شارژ از آداپتور به گوشی انجام گردد.

این کمپانی به خوبی از ارائه تکنولوژی دش شارژ خود خرسند است و بر همین اساس، برای نمایش سرعت بالای شارژ یکی از دیواس‌های خود توسط آن، ویدیویی را به انتشار رسانده است. چینی‌ها برای اثبات قدرت بالای تکنولوژی شارژ سریع خود، گوشی موبایل وان پلاس 3 تی (OnePlus 3T) را در کنار گوگل پیکسل ایکس ال (Google Pixel XL)، دو دیوایس مبتنی بر چیپست اسنپدراگون 821 قرار داده و به طور همزمان آن‌ها را مشغول شارژ کردن به نمایش درآورده است. بر همین اساس شما می‌توانید مشاهده کنید کدام گوشی سریع‌تر از دیگری می‌تواند شارژ شود.

با توجه به اطلاعات قابل مشاهده در ویدیو زیر، گوشی موبایل وان پلاس 3 تی موفق شده شارژ 0 تا 100 را زودتر از پرچمدار گوگل، در حدود 1 ساعت و 30 دقیقه به ارمغان آورد. در حالی این اتفاق رخ می‌دهد که گوشی گوگل پیکسل ایکس ال از یک باتری 3450 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و باتری گوشی موبایل وان پلاس 3 تی تنها مقدار ناچیز 50 میلی‌آمپر از آن کمتر خواهد بود؛ ولیکن سرعت شارژ بالاتر پرچمدار شرکت OnePlus قابل انکار نیست!
ما می‌توانیم تایید کنیم تکنولوژی شارژ سریع این کمپانی با نام Dash Charge بسیار سریع است؛ اما وقتی آن را کنار نتایج به دست آمده توسط سایر گوشی‌ها قرار می‌دهیم، نمی‌توانیم آن را سریع‌ترین بدانیم. به عنوان مثال در تست‌های صورت گرفته توسط ما، گوشی گوگل نکسوس 6 پی (مجهز به یک باتری 3450 میلی‌آمپر ساعتی) موفق شد در حدود 1 ساعت و 29 دقیقه شارژ کامل شود. البته لازم است ذکر کنیم، این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که چیپست درون پیکسل ایکس ال و نکسوس 6 پی از تکنولوژی شارژ سریع کوالکام استفاده نمی‌کنند و تنها این میزان شارژ را مدیون درگاه مدرن USB نوع C هستند.

در مجموع باید بگوییم ما خوشحالیم وقتی می‌بینیم اکثر گوشی های هوشمند حال حاضر بازار، قابلیت شارژ سریع را برای مصرف کنندگان خود به ارمان می‌آورند و این تکنولوژی را در اختیار آن‌ها می‌گذارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. یادخوشنال وباشید،گوشی گوشی موبایل بایددارای باطری 10تا15هزارمیلی امپرساعتی یعنی برای کارمداوم حداقل48ساعته مداوم باطری داشته باشدودارای رم حداقل8گیگ وحافظه حداقل256 گیگ باقیمتی حدودصددلارباشد. اینکه نیست نه اینکه تکنولوژی قادرنیست بلکه مسئله ای بیزینسی وتجاری است. یعنی وقتی باطری 3000امپرساعتی خوب فروش رفت تازه باطری 3500میایدتاجیب مشتری چه بخواهد. بهرحال این مشکل ومسئله مشتری نیست. مشکل تولیدکننده است. به هوش باشیم. خوابمان نرود.