گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ سخت افزاری فوق‌العاده خواهد داشت

گلکسی اس 8 سامسونگ با 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در راه است

با از رده خارج شدن گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7)، انتظارات کاربران از گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ (Galaxy S8) به عنوان پرچمدار بعدی این شرکت بالا رفته است. هرچند هنوز خبر رسمی و معتبری از نوع سخت افزار این گوشی منتشر نشده، اما بازار شایعات پیرامون آن همچنان گرم است.

آیا گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ انتظارات را برآورده می‌کند؟

بر اساس خبر منتشر شده در وبسایت Weibo، مدلی از گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ با حافظه داخلی 256 گیگابایتی تولید خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست مدل 256 گیگابایتی این گوشی، مدل استاندارد پرچمدار بعدی سامسونگ است یا مدلی با حافظه بالاتر، اما طبق شنیده‌ها این گوشی، با رم 6 گیگابایتی عرضه می‌شود. اگرچه این تصمیم ممکن است منجر به افت فروش گلکسی اس 7 (Galaxy S7) شود، اما قطعا رویکردی خوب برای طرفداران سرخورده از اتفاقات اخیر سامسونگ به حساب می‌آید.

اگر خاطرتان باشد، همه کاربران انتظار داشتند گوشی گلکسی نوت 7 با رم 6 گیگابایتی عرضه شود. اما پس از معرفی این گوشی توسط سامسونگ، بسیاری از کاربران شگفت‌زده شدند، زیرا این گوشی با همان رم 4 گیگابایتی مشابه گلکسی اس 7 عرضه شد. حال پس از حوادث پیش آمده برای آخرین گوشی از سری نوت، کاربران انتظار بالایی از گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ دارند. پیش‌بینی شده پرچمدار بعدی شرکت کره‌ای سامسونگ با طراحی بهتر و بهبود در دوربین، اسکنر اثر انگشت نوری در زیر صفحه نمایش، دوربین دوگانه در مدل بزرگتر، صفحه نمایش حساس به فشار، حذف دکمه فیزیکی هوم و سنسور تشخیص عنبیه چشم طراحی و تولید شود.

اگر سامسونگ این تجهیزات و امکانات گفته شده را در گوشی بعدی خود به کار گرفته و قیمتی معادل قیمت گلکسی اس 7 و اس 7 پلاس برای آن در نظر بگیرد، قطعا با استقبال گسترده‌ای از سوی کاربران مواجه خواهد شد. بدیهی است این استقبال گسترده، پیشرفتی چشمگیر و غیرقابل توقف برای سامسونگ در پی دارد. البته در صورتی که افتضاح گلکسی نوت 7 را تکرار نکند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ای کاش میشد اس 8 در دو نسخه خمیده و تخت تولید شود طرفدار نسخه تخت هستم
    با تشکر

  2. قیتش بالای 1500دلار خواهد بود