همکاری اپل و گوگل با ال جی

همکاری اپل و گوگل با ال جی برای تولید نمایشگرهای اولد دستگاه های تاشو

با توجه به گزارش تازه انتشار یافته از همکاری اپل و گوگل با ال جی ، به نظر می‌رسد که انحصار تکنولوژی پنل نمایشگرهای خمیده اولد که اینک در اختیار کمپانی سامسونگ است، از همین حالا تا یک سال دیگر با چالش جدی مواجه خواهد بود.

در همین حال، به میان آمدن نام اپل در یک سر این همکاری چندان هم عجیب به نظر نمی‌رسد. ما تا به حال شایعات زیادی را در خصوص مجهز بودن پرچمدار سال آینده اپل، گوشی آیفون 8 (iPhone 8) به یک نمایشگر اولد شنیده‌ایم و کوپرتینویی‌ها تلاش خواهند کرد تا برای تنوع بخشیدن به گوشی های خود، از نمایشگری متفاوت در نسل آینده آیفون های خود استفاده کند. علاوه بر این، از سوی گوگل و مایکروسافت نیز در همین راستا نشانه‌هایی دیده شده است.

احتمالا همکاری اپل و گوگل با ال جی در سال 2018 عملیاتی خواهد شد

شایعات در این باره می‌گویند که گوگل نیز مشتاق است تا از نمایشگرهای انعطاف پذیر اولد بر روی پیکسل های آینده خود استفاده کند. این درحالیست که مایکروسافت نیز برای فروش گوشی های سرفیس خود ایده‌هایی را در سر دارد. در هر حال، در این جا سه کمپانی بزرگ با پتانسیلی قوی و سرمایه مناسب وجود دارد؛ بنابراین ال جی فرصت دارد تا این قضیه را در دست گرفته و تولید جدی این نمایشگرها را تا سال 2018 آغاز کند.

دیگر نکته مهم در اینجا، این است که نمایشگرهای انعطاف پذیر ال جی قصد دارند بر روی دستگاه های تاشو استفاده شوند و با یک مکانیزم جدید دو صفحه بر روی یکدیگر قرار گیرند. در حالی که سامسونگ نیز مدتیست در حال توسعه پنل هایی مشابه با پنل اولد ال جی بوده و حتی چندین بار آن را به تصویر کشیده‌اند؛ اما این برای نخستین بار است که چنین خبری را از سوی شرکت ال جی می‌شنویم.

در هر صورت، به نظر می‌رسد که ما در آینده‌ای نزدیک گوشی های هوشمندی با اشکال جدیدی را خواهیم دید که می‌توانند بعضا همانند یک کتاب در کیف شما به راحتی هر چه تمام جای گیرند. نیازی به گفتن نیست که ال جی به طور رسمی در خصوص همکاری اپل و گوگل با ال جی هیچ سخنی به زبان نیاورده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*