مشخصات گلکسی A5 2017 به همراه تصاویر باکیفیت لو رفت

مشخصات گلکسی A5 2017 به همراه تصاویر باکیفیت لو رفت

ماه گذشته در گزارشی برایتان نوشتیم که گلکسی A5 2017 در چهار رنگ مشکی، طلایی، صورتی و آبی قابل خریداری خواهد بود و حالا با لو رفتن تصاویری که به طور اختصاصی برای رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مختلف آماده شده بوده است، شاهد تایید آن رنگ‌ها به علاوه‌ی افشای مشخصات نسل جدید میان رده های سری A5 سامسونگ هستیم؛ پس بیاید در ادامه مشخصات گلکسی A5 2017 را با هم بررسی کنیم.

این روزها حفظ کردن اطلاعات کار بسیار سختی شده است و حتی اگر شما یک محصول در اتاق خودتان بسازید، احتمالا ساعاتی بعد یکی از خبرگزاری های هندی از مشخصات آن پرده‌برداری خواهد کرد! این موضوع برای محصولاتی که محبوبیت بالایی دارند و کاربران زیادی در سراسر جهان منتظر رونمایی از آنها هستند، با شدت بیشتری دنبال می‌شود. بعد از افشای مشخصات گلکسی A5 2017 توسط یک خبرگزاری عربی، حالا این بار یکی دیگر از وب‌سایت‌های معتبر از تصاویر این دیوایس به همراه برخی از اطلاعات فنی آن پرده برداشته است.

علاوه بر تصویری که در زیر می‌بینید و احتمالا از روی نسخه‌ی واقعی این دیوایس گرفته شده باشد، مدل 2017 گلکسی A5 قرار است از یک نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی برخوردار باشد. طبق ادعای منبع این گزارش، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اگزینوس ۷۸۸۰ که در فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی کلاک شده است، در کنار پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T860 MP4 قلب تپنده‌ی گلکسی A5 2017 را تشکیل خواهند داد.

مشخصات گلکسی A5 2017 شامل رم ۳ گیگابایتی خواهد بود

مشخصات گلکسی A5 2017 به همراه تصاویر باکیفیت لو رفت

در کنار مشخصات سخت افزاری بالا، از حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی در کنار ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، دوربین عقب و سلفی (هر دو ۱۶ مگاپیکسلی) و یک باتری قدرتمند ۳ هزار میلی‌آمپری به عنوان دیگر مشخصات این میان رده‌ی جذاب نام برده شده است. سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشملو به صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب خواهد بود و ضخامتی ۷.۸ میلی‌متری برایش در نظر گرفته شده است.

از دیگر مشخصات گلکسی A5 2017 میت‌وانیم به برخورداری از پورت یو اس بی نوع سی، دارا بودن استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، اسکنر اثر انگشت تلفیق شده با دکمه‌ی هوم و اسپیکرهای جانبی در کناره‌های دیوایس اشاره کنیم که البته هنوز وجود هیچ‌کدام از آنها به طور رسمی توسط سامسونگ تایید نشده‌ است و تنها از روی اطلاعات و تصاویر لو رفته  از نسخه‌ی 2017 گلکسی ای 5 (Galaxy A5 2017) می‌توانیم واقعی بودن آنها را حدس بزنیم.

از آنجا که نمایشگاه CES 2017 از ماه آینده و در شهر لاس وگاس ایالات متحده‌ی آمریکا برگزار خواهد شد، احتمال بالایی وجود دارد که کمپانی کره‌ای از گوشی گلکسی A5 2017 در کنار اسمارت فون‌های گلکسی A3 2017 و گلکسی A7 2017 رونمایی به عمل بیاورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این گوشی بیاد توی ایران باید به قیمت پرچمدار بخریمش!