آی او اس 10 بر روی ۷۵ درصد از گجت های موبایل اپل نصب شده است

به سبب اجباری بودن آپدیت به آخرین نسخه و البته پشتیبانی فوق‌العاده‌ی سیستم عامل آی او اس از اکثر محصولات اپل، معمولا کاربران این سیستم عامل برخلاف کاربران پلتفرم اندروید که باید ماه‌ها برای دریافت یک به‌روزرسانی منتظر بمانند، سریعا به آخرین نسخه آپدیت کرده و از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

حالا با انتشار جدیدترین گزارش از سوی اپل، مشخص شده است که حدود ۷۵ درصد از کاربران دیوایس های موبایل این کمپانی شامل آیفون، آیپاد و آیپد، گجت‌های خود را به نسخه‌ی آخر این سیستم عامل یعنی آی او اس 10 (iOS 10) آپدیت کرده‌اند. نسبت به آخرین آمار که در ماه نوامبر منتشر شده بود، حالا ۱۱ درصد افزایش در آمار نصب این نسخه را شاهد هستیم؛ این آمار در ماه اکتبر نیز بر روی ۶۰ درصد قرار گرفته بود.

این گزارش به دیگر نسخه‌های آی او اس نیز پرداخته است و آی او اس ۹ حدود ۱۸ درصد از کاربران آی او اس را به خود اختصاص داده است. این در حالی است که نسخه‌های قدیمی‌تر از ورژن ۹ تنها ۶ درصد از کل کاربران را تشکیل می‌دهند و این خبر خوبی برای اپل به حساب می‌آید. این کمپانی کوپرتینویی به تازگی نسخه‌ی ۱۰.۲ از سیستم عامل آی او اس 10 را نیز روانه‌ی بازار کرده که تغییراتی از جمله والپیپرها و افکت‌های تصویری جدید برای نرم افزار iMessage، بیش از صد اموجیِ جدید و تغییر یافته و بهبودهایی در اپلیکیشن‌های دوربین و موسیقی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*