معرفي GamePad کنسول بازی اندرویدی Archos در IFA 2012

شرکت اروپايي توليد کننده تبلت هاي اندروييدي Archos با محصولي متفاوت در IFA 2012 ظاهر شد.GamePad نام گجتي  7 اینچی است که علاوه بر صفحه لمسی، دکمه‌های سخت‌افزاری مخصوص بازی هم دارد و Archos می‌خواهد با تکیه بر قیمت مناسب بخش بازی‌های اندرویدی را تکانی بدهد.

کنسول بازي GamePad پردازنده دو هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی دارد و پردازشگر گرافیکی آن نیز Mali 400 MP چهار هسته‌ای است. تمرکز واقعی این محصول بر روی بازی است از این دیدگاه، به نظر می‌رسد کم و کسری نداشته باشد. تمام دکمه‌های مورد نیاز برای کنترل بازی را می‌توان بر روی آن دید و 7 اینچی بودن نمایشگر هم به نظر تصمیم درستی می‌آید چرا که وقتی قرار باشد کنسول بازی را مدام در دست داشته باشید، وزن دستگاه اهمیت زیادی پیدا می‌کند.
هنوز دست کسی به این محصول نرسیده و فیلمی هم از آن منتشر نشده، برای همین نمی‌توان از تجربه کار با آن گفت. بر خلاف خیلی دیگر از دستگاه‌های مشابه، این کنسول بازی اندرویدی تأیید گوگل را هم دارد و این به معنای دسترسی کامل به بازار گوگل پلِی و داشتن اپلیکیشن‌های اصلی مثل Gmail، تقویم و Maps است.
گفته می‌شود که قیمت GamePad حدود 150 یورو خواهد بود. ولی هنوز زود است که قیمت قطعی را جویا شویم. GamePad از اواسط مهر ماه به بازار خواهد آمد.


منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*