سامسونگ از تبلت ویندوزی ATIV Tab 10.1 خود رونمایی کرد

سامسونگ در کنفرانس شب گذشته یکی دیگر از تبلت های خانواده ATIV TAB خود را معرفی نمود.این محصول که ATIV TAB 10.1 نام دارد  تنها ۸.۹ میلی‌متر ضخامت و ۵۷۰ گرم وزن داشته و  مجهز به پردازنده ۲ هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی و دوربین ۵ مگاپیکسلی است. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.

 ATIV Tab 10.1 یکی از تبلت‌های معرفی شده این شرکت در آلمان است که مشخصاتی شبیه به Galaxy Note 10. 1 دارد با این تفاوت که از سیستم‌عامل ویندزو RT استفاده می‌کند.
این تبلت همان‌طور که از نامش پیداست، یک صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل دارد و از یک پردازنده دو هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی استفاده می‌کند. یک دوربین مکالمه در جلو و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت، اجازه تصویر برداری با این تبلت را به شما می‌دهد.

ATIV Tab مجهز به پورت‌های USB و uHDMI است. نسخه Home و Student آفیس ۲۰۱۲ نیز برروی ویندوز RT این تبلت نصب خواهد شد. البته نسخه‌ آزمایشی آفیس، برروی این تبلت‌ها نصب شده است اما سال آينده و زمانی که نسخه نهایی آفیس ۲۰۱۳ منتشر شود، به نسخه نهایی بروز خواهد شد.
این تبلت با ۵۷۰ گرم وزن، یک باتری ۸۲۰۰ میلی‌آمپری نیز به همراه دارد که اجازه استفاده طولانی مدت از تبلت را ممکن می‌سازد.


منبع : slashgear

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*