تصویر احتمالی گلکسی اس 8

ظاهر احتمالی گلکسی اس 8 بر اساس عکس‌های فاش شده از قاب گوشی

همانند دیگر محصولات و مخصوصا پرچمداران سامسونگ، تا پیش از عرضه گلکسی اس 8 (Galaxy S8) نیز بازار شایعات و پیش‌بینی‌ها درباره این پرچمدار، بسیار داغ است. در هفته گذشته تصاویری را از قاب‌های محافظ احتمالی گلکسی اس 8 مشاهده کردیم که در صورت واقعی بودن، کمک بسیار زیادی به پیش‌بینی نحوه طراحی، محل قرارگیری دوربین، پورت‌ها، اندازه صفحه نمایش و دیگر موارد مرتبط با ظاهر دستگاه می‌کنند. البته این تصاویر کمی با یکدیگر تناقض نیز دارند، به طوری که یکی به حضور جک صوتی استاندارد 3.5 میلی‌متری و دیگری به عدم وجود آن اشاره می‌کند. با در نظر گرفتن این موضوع، ترسیم تصویر احتمالی گلکسی اس 8 تنها با مشاهده قاب‌های محافظ احتمالی آن سخت می‌شود.

از آنجایی که تجربه نشان داده هر حدس و گمان پیش از عرضه رسمی یک محصول می‌تواند صحیح باشد، اخیرا یکی از کاربران مشتاق و علاقه‌مند به دنیای گوشی‌های هوشمند، دست به تجزیه و تحلیل عکس‌های فاش‌شده از قاب‌های محافظ پرچمدار بعدی سامسونگ زده و تصویر احتمالی گلکسی اس 8 را پیش‌بینی کرده است. در این طراحی تمامی اطلاعاتی که تاکنون سعی داشتیم از تصاویر قاب‌های گوشی استخراج کنیم، اعمال شده و مواردی نظیر تغییر سنسور ضربان قلب را در آن شاهد هستیم. همان‌طور که می‌بینید، قسمت پایینی زیر صفحه نمایش با حذف دکمه فیزیکی هوم بسیار نازک شده و لوگو سامسونگ را در خود جای داده است.

تصویر احتمالی گلکسی اس 8
تصویر احتمالی گلکسی اس 8 با اطلاعات موثق در تضاد است

در نظر داشته باشید اگرچه سامسونگ هنوز به طور رسمی اطلاعات زیادی را درباره پرچمدار آتی خود از سری S ارائه نکرده است، اما با توجه به اطلاعات موثق موجود، می‌توان گفت این تصویر با واقعیت در تضاد است، هر چند عکس‌های مربوط به قاب گوشی شدیدا به صحت آن تاکید می‌کنند. اگر این تصویر احتمالی گلکسی اس 8 به واقعیت بپیوندد، آیا حاضرید تا هر مبلغی را برای خرید آن پرداخت کنید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*