رندر جدیدی از کیس گلکسی اس 8 منتشر شد؛ جک ۳.۵ میلی‌متری باقی می‌ماند

رندر جدیدی از کیس گلکسی اس 8 منتشر شد؛ جک ۳.۵ میلی‌متری باقی می‌ماند

لحظاتی پیش تصویر جدیدی از کیس گلکسی اس 8 (Galaxy S8) منتشر شده است که چند نکته در رابطه با طراحی ظاهری آن را برایمان مشخص می‌کند. با توجه به این که معمولا کمپانی‌های سازنده‌ی لوازم جانبی کمی زودتر از عرضه‌ی رسمی مشخصات و طراحی اصلی دیوایس های جدید را دریافت می‌کنند تا بتوانند لوازم جانبی مخصوص آن را همزمان با رونمایی وارد بازار کنند، می‌توانیم با دیده‌ی اطمینان بیشتری به این رندر جدید نگاه کنیم.

در حالی که منابع متعددی تا امروز مدعی هستند که سامسونگ قصد دارد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را در نسل جدید پرچمداران خود حذف کند، اما کیس گلکسی اس 8 به وضوح نشان می‌دهد که این جک سر جای خود باقی مانده است و کاربران این محصول برخلاف آیفون‌های جدید اپل، همچنان می‌توانند از هدفون‌های قدیمی خود به صورت مستقیم بر روی آن استفاده کنند.

همچنین در قسمت سمت چپ این قاب محافظ، سه جایگاه دیده می‌شود که احتمالا به دکمه‌های افزایش و کاهش صدا و البته پاور اس ۸ اشاره دارند. این موضوع روزهای گذشته در تصویری که از سوی Ghostek منتشر شده بود، نیز دیده می‌شد و احتمال بالایی وجود دارد که هر سه دکمه‌ی سخت افزاری  گلکسی اس 8 در یک سمت بدنه قرار داشته باشند.

کیس گلکسی اس 8 مشخصات دوربین را لو می‌دهد

رندر جدیدی از کیس گلکسی اس 8 منتشر شد؛ جک ۳.۵ میلی‌متری باقی می‌ماند

در رندر سه بعدی منتشر شده از این کیس گلکسی اس 8 مشخص است که دوربین دارای ساختاری معمولی و تک‌لنزی است و احتمالا لنزهای دوگانه را حداقل در مدل استاندارد این محصول نخواهیم دید. علاوه بر این موضوع، قسمتی در بالای قاب دیده می‌شود که احتمالا برای وارد کردن کارت حافظه‌ی میکرو اس دی جانبی از سوی سامسونگ تعبیه شده باشد.

از دیگر نکات قابل توجه در این تصویر این است که پورت یو اس بی نوع سی پرچمدار جدید سامسونگ در انتهای سمت راست لبه‌ی پایینی دستگاه قرار خواهد گرفت و قسمت خالی مربوط به بلندگوها در قسمت سمت چپ. این موضوع دقیقا برعکس آن چیزی است که در گلکسی‌های سری اس ۷ این کمپانی شاهد آن بودیم و حالا گویا سامسونگ به دلایل فنی یا ظاهری تصمیم گرفته است که جای بلندگو و پورت ارتباطی اس ۸ را جابجا کند.

گفتنی است که گلکسی اس ۸ در ماه مارس وارد فاز تولید گسترده خواهد شد تا برای عرضه‌ی در اواسط ماه آوریل آماده شود. همچنین چندی پیش گزارشی منتشر شده بود که نشان میداد سامسونگ قصد دارد تعداد محدودی از این دیوایس را برای رونمایی در کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC 2017) آماده کند تا در ماه فوریه برای اولین بار، چشم خبرگزاری‌ها و کاربران سراسر جهان به جمال اسمارت فونی که قرار است سامسونگ را از منجلاب نوت ۷ خارج کند، روشن شود!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*