گلکسی تب اس 3 در MWC 2017 رونمایی می‌شود؛ مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه لو رفت

گلکسی تب اس 3 در MWC 2017 رونمایی می‌شود؛ مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه لو رفت

سری تبلت های گلکسی تب اس سامسونگ یکی از محبوب‌ترین تبلت های اندرویدی بازار محسوب می‌شوند و حتی زمانی رقابت جذاب و نزدیکی با آیپدهای اپل داشتند. اما در حال حاضر از زمان عرضه‌ی آخرین مدل این سری یعنی گلکسی تب اس 2 که تابستان ۲۰۱۵ انجام شده بود، حدودا ۱۸ ماه می‌گذرد و مدت‌هاست که کاربران این برند کره‌ای در انتظار رونمایی از گلکسی تب اس 3 (Samsung Galaxy Tab S3) مانده‌اند.

بسیاری در این مدت به این نتیجه رسیده‌اند که دیگر سامسونگ قصد ندارد مدل جدیدی از تبلت‌های سری گلکسی تب اس خود را روانه‌ی بازار کند و با افزایش ابعاد نمایشگر گوشی های پرچمدار این کمپانی، دیگر قرار است که به خط تولید تبلت‌ها پایان داده شود. شاید این تئوری با توجه به این که محبوبیت کلی تبلت‌ها و میزان فروش آنها در بازار نیز کاهش یافته است، کمی منطقی به نظر برسد، اما گویا سامسونگ چنین نظری ندارد و رونمایی از گلکسی تب اس 3 به زودی اتفاق خواهد افتاد.

اگر شما هم از جمله علاقه‌مندان به این محصول هستید، باید به اطلاع‌تان برسانیم که طبق گزارش خبرگزاری کره‌ای Naver News، سامسونگ این مدل جدید از تبلت‌های خود را برای رونمایی در آینده‌ای نزدیک آماده کرده است و این اتفاق به احتمال زیاد قرار است در تاریخ ۲۶ فوریه (۸ اسفند ماه) عملی شود. در واقع سامسونگ قصد دارد طی یک کنفرانس هیجان‌انگیز (که حتی احتمال پرده‌برداری از گوشی‌های پرچمدار سری اس 8 نیز در آن وجود دارد) از تبلت گلکسی تب اس 3 قبل از آغاز رسمی کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC 2017) رونمایی به عمل بیاورد.

مشخصات فنی تبلت گلکسی تب اس 3 را بدانید

گلکسی اس تب 3 در MWC 2017 رونمایی می‌شود؛ مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه لو رفت

اگر این گزارش صحیح باشد، سال ۲۰۱۷ به سالی رویایی برای طرفداران این برند تبدیل خواهد شد و علاوه بر گوشی‌های پرچمدار پیشرفته، آنها قادر خواهند بود نسل جدید تبلت‌های سری تب اس را نیز با مشخصاتی شامل پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، نمایشگر ۹.۶ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسلی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و اندروید ۷.۰ نوقا خریداری کنند؛ گویا قرار است این تبلت که بدنه‌ی آن تنها ۵.۶ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت، در مدل‌های وای فای و ال تی ای به فروش برسد.

البته این گزارش با مطلبی که چندی پیش از سوی منابع چینی منتشر شده بود، کمی تفاوت دارد و آنها باور داشتند که سامسونگ مشابه گلکسی اس ۶ و فبلت نوت ۵ از چیپست اگزینوس ۷۴۲۰ خود به عنوان پردازنده‌ی اصلی این تبلت جدید استفاده خواهد کرد. البته این مشخصات در هر صورت می‌توانند یک تبلت اندرویدی بسیار قدرتمند را نوید دهند، هرچند که اگر قیمت ۶۰۰ دلاری پیش‌بینی شده برای آن به حقیقت بدل شود، گلکسی تب اس 3 سامسونگ  کار سختی را برای رقابت با مدل‌های جدید آیپد پرو که قرار است چند ماه دیگر روانه‌ی بازار شوند، خواهد داشت.

در انتهای این گزارش نیز آمده است که بعد از رونمایی در نزدیکی تاریخ برگزاری نمایشگاه MWC 2017 در بارسلون اسپانیا، تب اس 3 در حوالی ماه مارس (اواخر اسفند) روانه‌ی بازارهای کشور کره‌ی جنوبی و سپس سایر نقاط جهان خواهد شد تا تاریخ عرضه‌ی آن هم تقریبا مشابه گلکسی اس ۸ تعیین شده باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*