معرفي تلفن هوشمند HTC 8S

این اسمارتفون شرکت HTC که دستگاهی سطح متوسط به حساب می آید، ۸S نام دارد. در نگاه اول این محصول، Xperia P شرکت سونی را بیاد ما می آورد با یک افکت رنگی زیبا در جلو و پشت دستگاه. صفحه نمایش آن ۴ اینچی WVGA می باشد و پردازشگر آن ۱ گیگاهرتزی دو هسته ای Krait با جی پی یو ادرنو ۲۲۵ است. رم آن ۵۱۲ و حافظه داخلی اش ۴ گیگابایت خواهد بود.

{photo}91/06/30/HTC-8S-1{/photo}

این اسمارتفون همانند ۸X از سیستم صوتی Beats بهره می برد ولی دارای آمپلی فایر اضافی نمی باشد. بعد از آنکه هدفن را به ۸S متصل کردید پیامی شما را مطلع خواهد کرد که سیستم Beats فعال گردیده است البته اگر در تنظیمات این گزینه را فعال نموده باشید.

{photo}91/06/30/HTC-8S-2{/photo}

مشخصات کامل فنی  Windows Phone 8ُS :

متاسفانه شرکت HTC برای این اسمارت فون دوربینی را در قسمت جلویی در نظر نگرفته است و این به آن معنا خواهد بود که شما قادر به انجام تماس تصویری حتی از طریق اسکایپ نخواهید بود. دوربین پشت دستگاه ۵ مگاپیکسل است و قادرست تا تصاویر و ویدیو هایی با کیفیت ۷۲۰p را ضبط نماید. درگاه microSD موجود به شما این امکان را خواهد داد تا با اضافه نمودن حافظه مورد نیازتان از مشکل کم بودن حافظه ۴ گیگابایتی داخلی این اسمارتفون چشم پوشی نمایید. این محصول جدید در ۴ رنگ مانند آبی، قرمز، خاکستری روشن موجود می باشد. ورن این دستگاه ۱۱۳ گرم می باشد که مناسب به نظر می رسد. قیمت آن توسط HTC اعلام نگردیده ولی زمان عرضه آن در ماه نوامبر امسال خواهد بود.

{photo}91/06/30/HTC-8S-3{/photo}


منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*