اسمارت فون جديد HTC 8X رسما معرفي شد

شب گذشته شرکت اچ تي سي از 2 اسمارت فون جديد 8X و  8S طي يک کنفرانس خبري رونمايي کرد که در اين پست به معرفي اسمارت فون HTC 8x مي پردازيم در ادامه مطلب با گالري تصاوير و مشخصات اين گوشي جديد با ما همراه باشيد.

دارای صفحه نمایش پیشرفته ۴.۳ اینچی ۷۲۰p و super LCD 2 (با پوشش Gorilla Glass 2) به همراه پروسسور ۲ هسته ای و ۱.۵ گیگاهرتزی Krait با جی پی یو ادرنو ۲۲۵، ۱ گیگابایت رم ، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از NFC است. در این اسمارت فون از Beats Audio استفاده شده که علاوه بر این سیستم از یک آمپلی فایر اضافی برای صدای خروجی ۸X نیز وجود دارد، ضمن اینکه یک اپلیکشن مخصوص Beats Audio نیز برروی ویندوز فون ۸ قرار دارد که در هنگام اتصال هدفن اجازه می دهد تا کاربر سیستم Beats را روشن یا خاموش نماید.

در بخش دوربین، اچ تی سی از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به همراه LED flash استفاده کرده است. یک دوربین ۲.۱ مگاپیکسلی نیز در جلو برای ویدئو چت و اسکایپ قرار دارد. لنز  f/2.0 و سنسور BSI کمک می کند تا این دوربین در شرایط نور کم، تصاویر بسیار خوبی ثبت کند ضمن اینکه لنز آن دارای زاویه دید ۸۸ درجه است. در بخش فیلمبرداری این دوربین قابلیت تصویربرداری با کیفیت ۱۰۸۰p را دارد. اسمارت فون ۸X اچ تی سی دارای تنها ۱۳۰ گرم وزن است .

مشخصات کامل فنی  Windows Phone 8X :

 اسمارت فون Windows Phone 8X شرکت اچ تی سی قرار است در ۴ رنگ آبی، قرمز، مشکی و زرد در اوایل نوامبر عرضه شود.

{photo}91/06/30/8x{/photo}


منبع :theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*