بلک بری کی وان

بلک بری کی وان (BlackBerry KEYone) با قیمت نجومی به ایران آمد

اسفند سال گذشته، چهارمین گوشی اندرویدی بلک بری با نام کی وان (BlackBerry KEYone) معرفی شد و اکنون شاهد ورود گوشی بلک بری کی وان به بازار ایران با تعداد محدود و قیمت بسیار بالا هستیم.

پیش از شروع رسمی MWC 2017 گوشی جدید شرکت بلک بری که پیش از آن با نام مرکوری (Mercury) شناخته می‌شد، با نام نهایی بلک بری KEYone معرفی شد. بلک بری کی وان ، چهارمین گوشی اندرویدی این شرکت است و قصد دارد تا اشتباهات قبلی را تکرار نکند و سهم قابل توجهی را در بازار موبایلی جهان به دست آورد.

بلک بری کی وان

در این گوشی شاهد استفاده از کیبورد فیزیکی Qwerty هستیم که بر خلاف مدل پریو (BlackBerry Priv) به صورت ثابت بوده و خبری از کیبورد کشویی نخواهد بود. وجود نور پس زمینه و قابلیت‌های متنوع این کیبورد، بلک بری کی وان را به محصول متفاوتی تبدیل کرده است. در جدول زیر، مشخصات کامل گوشی جدید بلک بری را مشاهده خواهید کرد:

مشخصات بلک بری کی وان

معرفیفوریه 2017
عرضهمی 2017
ابعاد149.1 در 72.4 در 9.4 میلی‌متر
وزن180 گرم
کیبوردQwerty
صفحه نمایش4.5 اینچی با رزولوشن 1080×1620 پیکسل دارای محافظ صفحه گوریلا گلس 4 و قابلیت مولتی تاچ
سیستم عاملاندروید 7.1 نوقا
پردازندهکوالکام اسنپدراگون 625 – هشت هسته‌ای 2 گیگاهرتزی
پردازشگر گرافیکیAdreno 506
رم3 گیگابایت
حافظه داخلی32 گیگابایت با قابلیت افزایش تا 256 گیگابایت به وسیله کارت حافظه میکرو اس دی
دوربین اصلی12 مگاپیکسل
دوربین سلفی8 مگاپیکسل
یو اس بی3.1 نوع C
باتری3505 میلی‌آمپر ساعتی جدا نشدنی
سایر ویژگی‌هاسنسور اثر انگشت، اسپیکر استریو

قیمت بلک بری کی وان در ایران

گوشی بلک بری KEYone اکنون به صورت محدود و بدون گارانتی وارد بازار کشورمان شده و به همین دلیل با قیمت بسیار بالایی به فروش می‌رسد. در حال حاضر شاهد فروش این گوشی با قیمت 3 میلیون و 350 هزار تا 3 میلیون و 400 هزار تومان در بازار ایران هستیم. لازم به ذکر است که بلک بری کی وان در سایت این شرکت با قیمت 620 دلار پیش فروش شد. پیش‌بینی می‌شود که در آینده نزدیک، گوشی اندرویدی بلک بری به صورت رسمی و با قیمت مناسب‌تری وارد بازار کشورمان شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. به نظر میرسه دلّالهای شرافتمند بازار ایران به ازای هر دو تومن یه تومن روش میخورن،مخصوصاً اگه نوبرش هم باشه تو این وضعیت اقتصادی خراب!