سرعت گلکسی اس 8 و آیفون 7

مقایسه سرعت گلکسی اس 8 و آیفون 7 ؛ پیروز میدان کیست؟

با مقایسه سرعت گلکسی اس 8 و آیفون 7 در باز شدن برنامه ها، اتصال وای فای و بازی‌ های موبایل، سریع‌ ترین پرچمدار بین دو گوشی موبایل Galaxy S8 و iPhone 7 را مشخص می‌کنیم.

هر زمانی که یک پرچمدار جدید اندرویدی معرفی می‌شود، بدون شک شرکت‌های مختلف و رسانه‌های خبری آن را از نظر سرعت و عملکرد با گوشی موبایل آیفون روی بورس همان زمان مقایسه می‌کنند. امروز اگر یک گوشی موبایل اندرویدی بالا رده معرفی شود آن را با آیفون 7 و اگر یک پرچمدار دارای صفحه نمایش بزرگ و همچنین بسیار بالارده معرفی شود آن را با آیفون 7 پلاس مقایسه می‌کنند. جدیدترین پرچمداران سری S سامسونگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس هستند که به ترتیب همواره آن‌ها را با آیفون 7 و آیفون 7 پلاس مقایسه می‌کنند.

سرعت گلکسی اس 8 و آیفون 7

گوشی های موبایل آیفون به داشتن روان‌ترین رابط کاربری و بهترین عملکرد معروف هستند، اما آیا می‌توان آن‌ها را سریع‌ترین نیز خطاب کرد؟ پرچمداران جدید سامسونگ به پردازنده‌هایی 10 نانومتری مجهز شده‌ و عرصه را برای آیفون در زمینه سرعت و عملکرد تنگ کرده‌اند. طبق جدیدترین مقایسه سرعت گلکسی اس 8 و آیفون 7 ، پرچمدار جدید سامسونگ در بسیاری از زمینه‌ها، گوشی موبایل ساخت اپل را شکست می‌دهد.

مقایسه سرعت گلکسی اس 8 و آیفون 7 در بخش‌های مختلفی همچون سرعت باز شدن دوربین و اپلیکیشن‌‌های مختلف، ویرایش ویدیو، اتصال وای فای و عملکرد در بازی‌های موبایل انجام گرفته است. در تمامی بخش‌ها گلکسی اس 8 توانست رقیب خود را کنار بزند، اما در مقایسه سرعت گلکسی اس 8 و آیفون 7 در بخش‌های ویرایش ویدیو و عملکرد در بازی‌های موبایل، پرچمدار اپل همانند همیشه بالاتر از گوشی موبایل اندرویدی حریف خود ایستاد. این اتفاق عجیبی نیست. از آنجایی که در آیفون خبری از هیچ لایه مجازی بین سخت افزار و سیستم عامل نیست، این گوشی موبایل در اعمالی که منابع زیادی استفاده می‌کنند، عملکرد به مراتب بهتری دارد.

سرعت گلکسی اس 8 و آیفون 7

از آنجایی که معرفی و عرضه پرچمدار اپل به حدود شش ماه قبل بر می‌گردد، این مقایسه سرعت گلکسی اس 8 و آیفون 7  آن‌چنان منصفانه نیست، اما در هر صورت چهره خوبی از پرچمدار جدید سامسونگ به نمایش می‌گذارد. سامسونگ به عنوان یک شرکت متمرکز بر روی بهینه‌سازی دستگاه‌های خود شناخته نمی‌شود، اما با مقایسه سرعت گلکسی اس 8 و آیفون 7 به این نتیجه می‌رسیم که تجمیع سخت افزارهای قدرتمند به کار رفته در پرچمدار سامسونگ سبب بهبود عملکرد کلی آن شده است.

در این مقایسه سرعت آیفون 7 و گلکسی اس 8، پرچمدار اپل در بیشتر بخش‌ها پا به پای محصول جدید سامسونگ حرکت کرد و حتی در دو مورد از مهمترین بخش‌ها مخصوصا عملکرد در بازی‌های موبایل آن را شکست داد، به همین دلیل انتظار می‌رود آیفون 8، پرچمداران جدید سری S سامسونگ را در بخش سرعت با اختلافی بالا پشت سر بگذارد.

مقایسه سرعت گلکسی اس 8 و آیفون 7 با نسخه دارای چیپست اسنپدراگون 835 صورت گرفته است

گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس دارای دو نسخه مختلف هستند و در ایالات متحده آمریکا به همراه چیپست اسنپدراگون 835 و در سایر کشورهای جهان به همراه چیپست اگزینوس 8895 عرضه می‌شوند. در مقایسه سرعت گلکسی اس 8 و آیفون 7 از نسخه دارای اسنپدراگون 835 استفاده شده است. از آنجایی که در تمامی تست‌های صورت گرفته عملکرد نسخه دارای چیست اگزینوس 8895 از نسخه دارای چیپست اسنپدراگون 835 بیشتر بوده است، با مقایسه سرعت آیفون 7 و گلکسی اس 8 دارای چیپست اگزینوس 8895، به احتمال بسیار زیاد پرچمدار سامسونگ با اختلافی بیشتر آیفون 7 را پشت سر خواهد گذاشت.

نکته بسیار مهم اینجاست که گوشی های موبایل اندرویدی به کاهش عملکرد با گذر زمان معروفند و معمولا بعد از چند ماه استفاده، لگ‌های جزیی در آن‌ها مشاهده شده و عملکردشان رفته رفته کاهش پیدا می‌کند. بهترین حالت مقایسه سرعت آیفون 7 و گلکسی اس 8 استفاده از دو گوشی موبایل استفاده شده بین حدود شش ماه تا یک سال است. در هر صورت اکنون و تا زمان عرضه محصولاتی همچون آیفون 8 و گوگل پیکسل 2، گلکسی اس 8 به عنوان سریع‌ترین گوشی موبایل دنیا شناخته خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*