دانلود نسخه بتا آی او اس 11

دانلود نسخه بتا آی او اس 11 برای آیفون، آیپد و آیپاد تاچ

در این پست لینک دانلود نسخه بتا آی او اس 11 را برای آیفون، آیپد و آیپاد تاچ اپل قرار داده ایم. با نصب iOS 11 میتوانید قابلیت های جدید آن را زودتر از هر کس دیگری تجربه کنید.

اپل اولین نسخه بتا آی او اس 11 را در اختیار تمامی توسعه دهندگان ثبت نام شده در iOS Developer Program قرار داد. این کمپانی درست ساعاتی پیش بود که از تازه‌ترین نسخه آی او اس در کنفرانس WWDC 2017 رونمایی کرد. این نسخه شامل صدها قابلیت جدید و بخش بهبودیافته برای آیفون و آیپد نظیر مالتی تسکینگ قدرتمندتر و یک اپلیکیشن جدید به نام Files برای آیپد و انتقال پول به دوستان از طریق Apple Pay، قابلیت Do Not Disturb مخصوص زمان رانندگی، تجربیات واقعیت افزوده، سیری بهبودیافته، مرکز کنترل بازطراحی شده، اپ استور بازطراحی شده و غیره است.

هرچند هنوز شماره ساخت این نسخه مشخص نشده است، اما دیوایس‌های زیر می‌توانند آن را دریافت کنند:

  • آیفون ها: آیفون 7، آیفون 7 پلاس، آیفون 6 اس، آیفون 6 اس پلاس، آیفون 6، آیفون 6 پلاس، آیفون اس ای و آیفون 5 اس
  • آیپدها: آیپد پرو 12.9 اینچی، آیپد پرو 9.7 اینچی، آیپد ایر 2، آیپد ایر، آیپد نسل پنجم، آیپد مینی 4، آیپد مینی 3 و آیپد مینی 2
  • آیپاد تاچ نسل ششم

البته اگر از یک دستگاه جیلبریک شده استفاده می‌کنید، باید از دانلود نسخه بتا آی او اس 11 بپرهیزید، چرا که در صورت نصب آن دیگر قادر به استفاده از قابلیت های جیلبریک نخواهید بود. این نسخه هم اکنون بر روی وب سایت توسعه دهندگان اپل قرار گرفته است و ما طی ساعات آینده آن را همراه با لینک مستقیم در اختیار کاربران محترم قرار خواهیم داد.

در نظر داشته باشید که این نسخه از پایداری بسیار کمی برخوردار بوده و شامل باگ‌های کوچک و بزرگ است. در واقع این نسخه مخصوص توسعه دهندگانی است که می‌خواهند اپلیکیشن ها و سرویس های خود را برای آی او اس 11 تولید کرده و توسه ببخشند؛ بنابراین کاربران عادی در صورت دانلود نسخه بتا آی او اس 11 باید با احتیاط کامل از آن استفاده کنند. توصیه ما به شما عدم نصب آن در صورتی است که شما هم یک کاربر عادی هستید.

لینک دانلود نسخه بتا آی او اس 11 به زودی قرار خواهد گرفت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اميرحسين تركاشوند

    عالیه عالی

  2. مرسی بابت کار خوبتون
    اگر ممکنه پروفایل توسعه دهندگان را قرار دهید که ما بتونیم به صورت OTA این آپدیت را دریافت کنیم