خرید سامسونگ گلکسی نوت 8

ارزش خرید سامسونگ گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8)؛ بهای دوربین دوگانه و قلم S Pen چقدر است؟

ارزش خرید سامسونگ گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) یکی از موضوعاتی است که حالا با معرفی و رفته رفته ورود این محصول به بازار حائز اهمیت می‌شود. به راستی بهای دوربین دوگانه و قلم S Pen چقدر است؟

سامسونگ گلکسی نوت 8 را سرانجام معرفی کرد. زیبایی ظاهری و ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری این محصول، کاربران زیادی را از همین ابتدا به خرید آن تشویق کرده است. اما چه قابلیت‌هایی سبب تمایز آن با سایر پرچمداران سامسونگ می‌شوند؟

از مدت‌ها قبل می‌دانستیم پرچمدار جدید سری Note، نسخه‌‌ای بزرگتر از مدل پلاس پرچمدار سری S سال 2017 سامسونگ خواهد بود. با مشاهده هر دو از نمای مقابل، یک دستگاه لاغر اندام و بسیار قد بلند را مشاهده می‌کنید. تفاوت‌های ظاهری آن‌ها در پنل جلویی بیشتر به نحوه طراحی لبه‌های دستگاه مربوط می‌شود.

اختلاف اندازه نمایشگر به میزان 0.1 اینچ آن هم در ابعاد فبلت‌هایی بزرگتر از 6 اینچ، کوچکتر از آن است که به چشم بیاید. نمایشگر گلکسی نوت 8 دارای اندازه 6.3 اینچ و صفحه نمایش گلکسی اس 8 پلاس دارای اندازه 6.2 اینچ است.

خرید سامسونگ گلکسی نوت 8

اما مهمترین تفاوت گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8 پلاس مربوط به پنل پشتی می‌شود. با مشاهده پشت گلکسی نوت 8، دوربین دوگانه آن شدیدا چشم‌نوازی می‌کند. جذابیت این موضوع زمانی بیشتر می‌شود که بدانیم این مدل، نخستین دستگاه دارای دوربین دوگانه پرفروش‌ترین گوشی‌ساز دنیاست. سامسونگ برای طراحی این دوربین روال اپل را در پیش گرفت و محصولش را به یک سنسور عادی و یک سنسور تله فوتو مجهز کرد. مزیت اصلی این راهکار پیاده‌سازی دوربین دوگانه، امکان بزرگنمایی بدون کاهش کیفیت و وجود حالت‌های عکاسی جذاب است.

اما تفاوت دوم این دو که کاربران را بیشتر به خرید سامسونگ گلکسی نوت 8 ترغیب می‌کند، به صورت عادی قابل مشاهده نیست! S Pen، مهمترین ویژگی محصولات سری نوت است. این قلم کاملا برای محصولات این سری سفارشی‌سازی می‌شود، به طوری که حتی بر روی سایر گوشی‌‌ها و تبلت‌های ساخت دست خود سامسونگ نیز قابل استفاده نیست.

خرید سامسونگ گلکسی نوت 8

کاربرد این قلم به حدی است که بسیاری از آن کاربران، تنها به همین خاطر و بدون توجه به سایر فاکتورها اقدام به خرید سامسونگ گلکسی نوت 8 و یا دیگر گوشی های سری نوت می‌کنند.

با این حال، برخی کاربران زیاد به دوربین اهمیت نداده و تنها به دنبال یک فبلت بزرگ به همراه نمایشگری باکیفیت هستند. اگرچه دوربین گلکسی اس 8 پلاس نیز یکی از بهترین‌ها است، اما طرفداران عکاسی، استفاده از قابلیت‌های دوربین دوگانه را ترجیح می‌دهند.

خرید سامسونگ گلکسی نوت 8

ارزش خرید سامسونگ گلکسی نوت 8

اگر جزو کاربرانی هستید که به قلم S Pen نیاز پیدا نکرده و وجود دوربین دوگانه برایتان یک مشخصه بسیار شگفت‌انگیز نیست، می‌توانید به جای خرید سامسونگ گلکسی نوت 8 به خرید مدل بزرگتر پرچمدار سری S در سال جاری فکر کنید. مقایسه مشخصات فنی این دو گوشی موبایل، شما را برای انتخاب صحیح بهتر راهنمایی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*