گوگل هوم مینی

گوگل هوم مینی معرفی شد؛ کارایی اسپیکر گوگل در قامت یک دیوایس کوچک

گوگل هوم مینی (Google Home Mini) نام نسخه‌ی کوچک شده‌ی اسپیکر هوشمند گوگل است که به دستیار مجازی این کمپانی نیز تجهیز شده است. در ادامه با قیمت، مشخصات فنی و قابلیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

گوگل امشب در رویداد خبری خود در کنار گوشی‌های جدید سری پیکسل از یک محصول جذاب و دوست داشتنی به نام گوگل هوم مینی رونمایی کرد. همانطور که از نامش پیداست، این دیوایس می‌تواند دقیقا از پس هرآنچه نسخه اصلی اسپیکر گوگل هوم انجام می‌دهد برمی‌آید،‌ اما شکل و قدش به مراتب کوچکتر از آن است. گوگل هوم مینی همچنین به مراتب دیوایس ارزان‌تری است.

Google Home Mini یک دیوایس 4 اینچی پوشش داده شده توسط پارچه است که در سه رنگ مرجانی، گچی و زغالی و همچنین طراحی بسیار شیک به عرضه درخواهد آمد. بر روی این دیوایس 4 چراغ ال ای دی جای گرفته است که وقتی فعال باشد روشن خواهند شد. درست همانند برادر بزرگترش، هوم مینی نیز از دستیار مجازی گوگل بهره می‌برد، بنابراین می‌تواند به هر سوال شما پاسخ دهد یا دستورات شما را اجرا کرده و یا هر آنچه که مربوط به سرگرمی‌های از جنس آینده است را در اختیار شما قرار دهد.

گوگل هوم مینی

اگر چه میکروفون جای گرفته در گوگل هوم مینی با مدل اصلی این اسپیکر یکسان است، اما نمی‌توان بلندگوهایی با همان سایز را در برادر بزرگ‌تر یافت. با این حال این اسپیکر کوچک نیز توانایی پخش صداها در 360 درجه را دارد. به یاد داشته باشید که بلندگوی مدل اصلی هوم نیز هیچگاه شگفت انگیز نبود.

قیمت گوگل هوم مینی

اما به بهترین بخش قضیه می‌رسیم:‌ پیش فروش گوگل هوم مینی از همین حالا با قیمت 50 دلار آغاز شده است. همچنین این محصول از 19 اکتبر (11 مهر)‌ در قفسه‌ی فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت. همراه با قیمت تنها 50 دلار، شما می‌توانید حس تجربه‌ی داشتن مدل اصلی گوگل هوم 130 دلاری را به دست آورید. بار دیگر باید بگوییم هرچند این اسپیکر به اندازه نسخه اصلی هوم قدرتمند نیست، اما قطعا با چنین قیمتی ارزش خرید را دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*