هواوی واچ 2 پرو

ساعت هوشمند هواوی واچ 2 پرو با پشتیبانی از سیم‌کارت رونمایی شد

ساعت هوشمند هواوی واچ 2 پرو (Huawei Watch 2 Pro) به عنوان آخرین محصول پوشیدنی کمپانی چینی هواوی معرفی شد اما هنوز اطلاعات کاملی از این ساعت هوشمند منتشر نشده است.

ساعت‌های هوشمند و سایر گجت‌های پوشیدنی در طی سال‌های اخیر مورد توجه اکثر تولیدکنندگان بزرگ جهانی قرار داشته‌اند و شاهد رقابت جذابی بین برند‌های مختلف بوده‌ایم؛ از اپل واچ گرفته تا گیر اس سامسونگ و حالا هواوی واچ 2 پرو. همانطور که اطلاع دارید، دو گوشی هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) و میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) هفته قبل در چین رونمایی شدند و حالا نوبت به ساعت جدید کمپانی هواوی رسیده است.

این ساعت جدید که رسما در چین رونمایی شد، قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت (eSlM) را به کاربران ارائه می‌کند. از آنجایی که مسئولان هواوی در رونمایی بین‌المللی خود در شهر مونیخ حرفی از ساعت هوشمند جدید نزده بودند، این خبر ما را غافلگیر کرد.

متاسفانه هنوز اطلاعات زیادی پیرامون مشخصات و قابلیت‌های هواوی واچ 2 پرو در دسترس نیست، اما به لطف شایعات اخیر می‌توان برخی از این موارد را پیش‌بینی کرد. این ساعت هوشمند با سنسور ضربان قلب، GPS و پشتیبانی از سرویس پرداخت هواوی (Huawei Pay) همراه خواهد بود. اما قابلیت ویژه و جذاب هواوی واچ 2 پرو پشتیبانی آن از اتصال 2G/3G/4G از طریق سیم‌کارت است که بسیاری از کاربران به آن اهمیت زیادی می‌دهند.

علاوه بر این، هنوز نمی‌دانیم سیستم‌عامل پیش‌فرض ساعت جدید هواوی چه خواهد بود، از آنجایی که گوگل فعالیت ویژه و رسمی در چین ندارد، رابط کاربری این محصول به احتمال زیاد شبیه نسخه پوشیدنی اندروید (Android Wear) خواهد بود اما خبری از سرویس‌های گوگل در آن نیست.

این احتمال وجود دارد که چینی‌ها بخواهند هواوی واچ 2 پرو را به صورت اختصاصی در بازار چین به فروش برسانند، چرا که مسئولان این شرکت هیچ حرفی پیرامون عرضه جهانی آن نزده‌اند. فروش این محصول هم‌اکنون در چین با قیمت 400 دلار آغاز شده است، با این حال می‌توانیم خوش‌بین باشیم حتی اگر هواوی واچ 2 پرو به بازار جهانی نرسد، نسل‌های بعدی آن در بازار جهانی از سیم‌کارت پشتیبانی خواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه