مشکل فوکوس دوربین گلکسی اس 8

کاربران از مشکل فوکوس دوربین گلکسی اس 8 خبر دادند + راه حل‌های پیشنهادی

تعداد قابل توجهی از کاربران از مشکل فوکوس دوربین گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس هنگام استفاده از اپلیکیشن Camera و نرم افزارهای شخص ثالث همچون Snapchat خبر داده‌اند.

این مشکل که در شبکه‌های اجتماعی و انجمن رسمی سامسونگ گزارش شده است، تنها شامل حالت خودکار نشده و هنگام فوکوس دستی نیز وجود دارد.

شاید نیازی به گفتن نباشد، ولی این حالت به تار شدن تصاویر منتهی خواهد شد. تصاویر پیش رو، از نمونه‌هایی هستند که کاربران به اشتراک گذاشته‌اند:

در حال حاضر بخشی مخصوص برای این مشکل در انجمن رسمی وب‌سایت سامسونگ در نظر گرفته شده که در آن پیرامون این مشکل صحبت می‌شود. مشکل فوکوس دوربین گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس چندین ماه پیش توسط کاربران گزارش شد. ولی به نظر می‌رسد حالا تعداد بسیار بیشتری از کاربران با این موضوع رو به رو هستند.

اخیرا یکی از مدیران سامسونگ در این رابطه پاسخ داده است که شامل برخی موارد در عیب‌یابی اولیه می‌شود:

  1. آیا تمام اپلیکیشن های شما به‌روز هستند؟ بدین منظور، شما دو بخش Google Play Store و Galaxy App store را باید چک کنید. مطمئن شوید هر دو این بخش‌ها را بررسی کرده‌اید. مطمئن شوید هیچ اپلیکیشنی به آپدیت نیاز ندارد.
  2. آیا سیستم عامل گوشی موبایل شما به‌روز است؟ برای اطلاع از این موضوع، ابتدا وارد تنظیمات شده و از بخش درباره گوشی (About Phone)، مطمئن شوید آخرین به‌روزرسانی‌های موجود را دریافت کرده‌اید.
  3. ضربه‌ای آرام به بخش پشتی گوشی زده یا آن را کمی تکان دهید.
  4. حافظه کش و دیتای اپلیکیشن ها را پاک کنید.
  5. حافظه کش موبایل را پاک کنید.

اگر با انجام این کارها مشکل فوکوس دوربین گلکسی اس 8 برطرف نشد، مدیر سامسونگ پیشنهاد کرده است کاربران موبایل خود را به منظور ارزیابی و تعمیر برای شرکت ارسال کنند. متاسفانه هنوز جزئیات مربوط به این باگ و ارتباط آن با سخت افزار یا نرم افزار گوشی مشخص نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه