اکسپریا ایکس ای 2 اولترا

اکسپریا ایکس ای 2 اولترا سونی با شماره مدل H4233 رویت شد

به نظر می‌رسد گوشی جدید سونی با شماره مدل H4233، اکسپریا ایکس ای 2 اولترا (Sony Xperia XA2 Ultra) خواهد بود. اما کاربران در چه چیز باید باشند؟

در میان پرچمدار بدون صفحه و محصولات قدرتمندی که انتظار می‌رود سال آینده شاهد عرضه آنها توسط سونی باشیم، دستگاهی با شماره مدل H4233 در وب‌سایت رگولاتوری‌های رسمی تایلند و مالزی یعنی NBTC و SIRIM رویت شده است. اگرچه گمانه‌زنی‌های بسیاری در این رابطه با وجود دارد، اما به وضوح می‌توان نام “Xperia XA2 Ultra” را در صفحه مربوطه مشاهده کرد.

این تصویر فاقد جزئیات مربوط به مشخصات فنی است. اما سپتامبر گذشته، اطلاعات مربوط به دستگاهی با شماره مدل H4233 از طریق وب‌سایت GFXBench فاش شده بود که می‌تواند چشم‌انداز خوبی از موبایل جدید سونی را پیش روی کاربران قرار دهد. اگر این اطلاعات صحت داشته باشند، اکسپریا ایکس ای 2 اولترا با صفحه نمایش 6 اینچی و 1080p، تراشه اسنپدراگون 630، دوربین پشتی 21 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 15 مگاپیکسلی (با امکان فیلم‌برداری 4K با هر دو دوربین)، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و اندروید 8.0 اوریو به دست کاربران خواهد رسید.

با اینکه معمولا اطلاعات منتشر شده توسط GFXBench صحت دارند، اما تایید آنها دشوار است. به هر صورت، انتظار می‌رود سونی در نمایشگاه MWC 2018 مجموعه‌ای از گوشی های هوشمند را معرفی کند.

اکسپریا ایکس ای 2 اولترا

H4233 در SIRIM