همکاری گوگل و اچ تی سی

قرارداد همکاری گوگل و اچ تی سی به ارزش 1.1 میلیارد دلار نهایی شد

سرانجام قرارداد همکاری گوگل و اچ تی سی که به ارزش 1.1 میلیارد دلار است نهایی شد. زین پس 2 هزار کارمند بخش موبایل اچ تی سی برای گوگل کار می‌کنند و گوشی های آینده این شرکت را می‌سازند.

در بازگشت به ماه سپتامبر گذشته، آن زمان اعلام کرده بودیم که دو شرکت گوگل و اچ تی سی در حال منعقد کردن یک قرارداد مالی 1.1 میلیارد دلاری هستند. ظاهرا گوشی ساز تایوانی اچ تی سی این پول را از گوگل دریافت کرده و از آن برای پرداخت دستمزد برخی از کارمندانش و دستیابی به مالکیت معنوی آن‌ها استفاده کرده است. قرارداد همکاری گوگل و اچ تی سی توسط کمیته سرمایه گذاری تایوان در دسامبر به ثبت رسیده است و امروز گوگل رسما به اعضای جدید تیم کارمندان خود خوش آمد گفت.

همکاری گوگل و اچ تی سی برای مالکیت 2 هزار مهندس

قرارداد همکاری گوگل و اچ تی سی شامل 2 هزار مهندس است که مشغول کار بر روی گوشی گوگل پیکسل 2 و جانشینان آینده‌ی آن هستند. آن‌ها همچنان در تایوان به فعالیت خود ادامه خواهند داد تا تایپه به عنوان بزرگ‌ترین سایت مهندسی گوگل در منطقه آسیا و اقیانوس آرام شناخته شود.

همکاری گوگل و اچ تی سی

ریک اوسترلو سرپرست بخش سخت افزاری شرکت گوگل عنوان کرده است که تجارت سخت افزاری این شرکت وارد سومین سال خود شده است و آن‌ها در نظر دارند برای مدت طولانی به ساخت قطعات و سرمایه گذاری در این عرضه ادامه دهند. گوگل همچنان یک بازیگر کوچک در دنیای فروش گوشی های هوشمند است، اما گوشی های پیکسل به طور دقیقی با هدف مقابله با پرچمدارانی همچون اپل و سامسونگ وارد بازار شده است. اضافه شدن این 2 هزار مهندس جدید به تیم تحقیق و توسعه گوشی های هوشمند گوگل به آن‌ها کمک کی‌کند که بتوانند در ابعاد گسترده‌تری محصولاتشان را ارائه کرده و رقابت را در بازار رده بالاها افزایش دهند.

ریک اوسترلو در این باره می‌گوید:

امروز ما با هم تیمی‌های جدیدمان برای ایجاد تجارب مفید مختص کاربران در سراسر جهان با ترکیبی از هوش مصنوعی، نرم افزار و سخت افزار گوگل، مسیری را آغاز کرده‌ایم. پس از انعقاد قرارداد همکاری گوگل و اچ تی سی ، بزرگ‌ترین سایت تحقیقاتی ما در سراسر آسیا و اقیانوس آرام احداث شده است.

گوگل قصد دارد با بزرگان بازار رقابت کند. صادقانه بگویم، اپل در بازارهای توسعه یافته واقعا خوب عمل می‌کند. دیگر سازندگان اندرویدی می‌دانند که چرا ما این کار را انجام می‌دهیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. گو گلم اضافه شد از این به بعد میشن سه تا