گوشی های خانواده هواوی P20

معرفی گوشی های خانواده هواوی P20 در فروردین 97

گوشی های خانواده هواوی P20 در نمایشگاه MWC 2018 معرفی نمی‌شوند. اما چه از پرچمداران سال 2018 هواوی پرده برداری می‌شود؟ ظاهرا باید در یک رویداد بهاری منتظر ملاقات با آن‌ها باشیم.

همانطور که پیشتر اعلام کردیم، هواوی گوشی های پرچمدار هواوی پی 20 و هواوی پی 20 پلاس خود را نمایشگاه MWC 2018 معرفی نخواهد کرد. اما تا به امروز سوال بود که چه زمانی از این پرچمداران جدید پرده برداری خواهد شد. شرکت هواوی، 7 فروردین ماه در پاریس، شهر عشق میزبان یک رویداد خبری است و در آن قصد دارد از جدیدترین پرچمداران خود، گوشی های خانواده هواوی P20 پرده برداری خواهد کرد. احتمال هم می‌دهیم که در این رویداد، چند گجت هیجان انگیز دیگر نیز توسط غول چینی معرفی شود. دعوتنامه‌های این رویداد خبری حدود 2 ماه زودتر از برگزاری برای اصحاب رسانه ارسال شده است.

اخیرا هواوی تلاش کرده است تا گوشی بالارده میت 10 پرو که مجهز به نمایشگر 6 اینچی، تراشه دارای هوش مصنوعی و طراحی مدرن است را وارد بازارهای آمریکایی کند و بر همین اساس با دو شبکه AT&T‌ و Verizon Wireless مذاکراتی را نیز انجام داد. با این حال ایالات متحده به تازگی ادعا کرده است که نگرانی‌هایی را از این که هواوی می‌تواند برای امنیت آمریکا نگران‌کننده باشد داشته و به همین خاطر تمام قراردادهای هواوی را به حالت تعلیق درآورده است.

گوشی های خانواده هواوی P20

دوربین سه گانه در گوشی های خانواده هواوی P20

با این وجود هواوی در چند سال گذشته با رشد فوق‌العاده چشم‌گیری همراه بوده است. این شرکت چینی در حال حاضر پس از سامسونگ (اول در میزان عرضه و دوم در درآمد) و اپل (اول در درآمد)، سومین سازنده گوشی های هوشمند بزرگ چهان است. انتظار می‌رود گوشی های خانواده هواوی P20 که همانند پیشینیان خود شامل دو مدل هواوی پی 20 و هواوی پی 20 پلاس می‌شود. ویژگی‌های شگفت انگیزی نظیر دوربین سه گانه و نسل جدید تراشه هوش مصنوعی هواوی از قابل انتظارترین امکانات این محصولات است. هواوی همچنین تراشه‌های کایرین خود را با هدف رقابت با تراشه های اسنپدراگون کوالکام قدرتمندتر خواهد ساخت.

با تمام این تفاسیر مطمئنا تا 7 فروردین ماه که گوشی های خانواده هواوی P20 معرفی می‌شوند شاهد درز اطلاعات بیشتری از آن چه که تا کنون می‌دانیم، خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. سلام، من خودم الان هانر 9 دارم و قبلشم هانر 8 دا‌شتم ، واقعا هر دوی این دو مورد بسیار عالی و قدرتمند هستند و زیبا و شیک و بی شک هانرهای بعدی و جدیدتر قطعا بهتر هست

  2. اینجوری پیش بره هواوی کم کم دوربیناش رو به عدد دو رقمی هم میرسونه

  3. 3 دوربین

    صفحه نمایش 4K

    سخت افزار یقینا قوی

    انتظار بهترین گوشی 2018 دارم

  4. هواوی همه رو کنجکاو کرده ببینه که چی میخواد معرفی کنه

  5. بعیده ازش که ناامید کننده باشه