اپل اواخر امسال ساعت هوشمند خود را روانه بازار خواهد کرد

پس از شایعات بسیار در مورد ساعت هوشمند اپل که قابلیت‌های مشابه تلفن‌های هوشمند خواهد داشت، امروز بلومبرگ گزارش کرده که منابع مختلف و مطمئن این رسانه اعلام نموده‌اند، ساعت هوشمند اپل برای فصل خرید تعطیلات آخر سال آماده عرضه خواهد شد تا یک عضو جدید هوشمند دیگر به خانواده iOS اضافه شود.

بلومبرگ گزارش کرده که رئیس بخش طراحی اپل، جانی ایو، چند سال پیش سفارش خرید چند ساعت ورزشی نایک را داده تا تیم طراحی‌اش بتوانند بر روی آن کار کنند. پیش از این نیز مطلع شدیم که اپل بیش از 100 مهندس زبده را برای کار بر روی ساعت هوشمند اختصاص داده است. با توجه با این اطلاعات تخمین زده می‌شود که پروژه ساعت از زمان حیات استیو جابز در برنامه اپل بوده است.

بلومبرگ همچنین اعلام نموده که این ساعت از سیستم‌عامل iOS بهره خواهد برد. به نظر می‌رسد که پخش کننده موسیقی آیپاد نانو اپل با صفحه نمایش کوچک، شروعی برای عرضه ساعت مچی لمسی این شرکت بوده است و اپل با آیپاد نانو خود پیش از این ثابت نموده که سیستم‌عامل موبایل این شرکت برای صفحه نمایش کوچک ساعت‌های مچی نیز کارآمد است.

اما مسائله اصلی در بین طول عمر باتری است، مسائله چالش برانگیزی که در ساعت‌های مچی حائز اهمیت است. هیچ‌کس حاضر به خرید ساعت مچی نیست که به اندازه تلفن‌های هوشمند طول عمر باتری داشته باشد. براساس گزارش منابع مختلف، اپل در تلاش است تا طول عمر باتری ساعت مچی هوشمند خود را به 4 تا 5 روز برساند و کاربر مجبور نباشد هر روز ساعت خود را شارژ نماید.

احتمالا ساعت هوشمند اپل نیز مانند دیگر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار قادر به اتصال به آیفون از طریق بلوتوث و دریافت اعلانیه‌ها، تماس‌ها، پیامک و غیره خواهد بود.

نظر شما در رابطه با ساعت‌های هوشمند چیست؟ چقدر وجود چنین ابزارهایی را لازم می‌دانید؟ آیا اپل با ارائه ساعت هوشمند می‌تواند بازار جدید و قدرتمندی همچون آیپد را ایجاد کند؟

همچنین بخوانید :


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*