گلکسی اس 9

دانلود والپیپرهای رسمی گلکسی اس 9 سامسونگ

والپیپرهای رسمی گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) را می‌توانید از انتهای مطلب دریافت کنید. ویژگی این تصاویر پس زمینه سامسونگ گلکسی اس 9 این است که مخصوص نمایشگرهای باکیفیت آن‌ها طراحی شده‌اند، پس بر روی صفحه نمایش هر گوشی حتی غیر از گلکسی S9 زیبا خواهند بود.

سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس معرفی شدند تا مرتبه‌ای دیگر شاهد رونمایی دو گوشی هوشمند زیبا و همه فن حریف از سوی سامسونگ باشیم. نه تنها پرچمداران این شرکت، بلکه تمامی گوشی های آن به لطف مجهز شدن به نمایشگرهای سوپر AMOLED فوق‌العاده باکیفیت، همیشه برای کاربران جذاب بوده‌اند. سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس نیز مستثنی نبوده و به صفحه نمایش‌هایی خیره‌کننده مجهز هستند.

والپیپرهای رسمی گلکسی اس 9

با توجه به همین موضوع انتخاب تصویر پس‌زمینه مناسب برای آن‌ها اهمیت پیدا می‌کند تا به این ترتیب بتوانید از حداکثر کیفیت نمایشگر بهره ببرید. تصاویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، والپیپرهای رسمی گلکسی اس 9 بوده و توسط خود سامسونگ عرضه شده‌اند.

والپیپرهای رسمی گلکسی اس 9

بعد از گالری تصاویر، والپیپرهای رسمی گلکسی اس 9 را در دو حجم مختلف برای دانلود قرار داده‌ایم. تمامی فایل‌ها در دو فایل زیپ جداگانه قرار دارند. حجم این فایل‌ها به ترتیب 4.6 مگابایت و 54 مگابایت بوده و اصلی‌ترین تفاوت آن‌ها رزولوشن تصاویر است. برای دریافت والپیپرهای رسمی گلکسی اس 9 در ابعاد اصلی از لینک دوم استفاده کنید.

والپیپرهای رسمی گلکسی اس 9