گوشی ال جی جی 7

پوستر تبلیغاتی گوشی ال جی جی 7 و جی 7 پلاس منتشر شد

پوستر تبلیغاتی گوشی ال جی جی 7 (LG G7) که قرار بود در کنگره جهانی موبایل معرفی شد، به انتشار رسید. این پوستر تصویری از گوشی پرچمدار ال جی با یک رنگ لیمویی خاص را نشان می‌دهد.

گوشی ال جی جی 7 ، پرچمدار آینده‌ی شرکت کره‌ای ال جی است که همگان منتظر رونمایی از آن در کنگره جهانی موبایل بودیم. در حال حاضر گزارش‌ها و شایعات زیادی پیرامون این محصول شنیده می‌شود. در آخرین مورد آن‌ها شاهد انتشار پوستر تبلیغاتی گوشی ال جی جی 7 و جی 7 پلاس بودیم که ظاهرا قرار بود پیش از برگزاری نمایشگاه MWC 2018 در شبکه‌های اجتماعی به انتشار برسد. البته به جز طراحی و شکل ظاهر گوشی، این پوستر اطلاعات دیگری از گوشی به ما نمی‌دهد.

پوستر تبلیغاتی گوشی ال جی جی 7

رنگ این پوستر به خودی خود چشم نواز است. یک رنگ لیمویی را می‌توانیم در آن مشاهده کنیم که بسیاری از المان‌های مهم صنعت موبایل در سال 2018 نیز بر روی آن قرار گرفته است. نمایشگر تمام صفحه همراه با تکه بریده شده بالایی (ناچ) و دوربین دوگانه پشتی مهم‌ترین آن‌ها هستند. اسکنر اثر انگشت درست در زیر دوربین دوگانه عمودی گوشی جای خوش کرده و لوگو شرکت B&O را نیز می‌توانیم در زیر آن‌ها مشاهده کنیم که خبر از حضور سیستم صوتی ساخت این شرکت و یا حداقل عرضه یک جفت هدفون برند B&O همراه با ال جی G7 می‌دهد.

مشخصات فنی گوشی ال جی جی 7

پیشتر در گزارش‌ها آمده بود گوشی پرچمدار سال 2018 ال جی قرار است از یک نمایشگر 6.1 اینچی +MLCD فول ویژن با نسبت ابعاد 18:9 و وضوح 3120×1440 پیکسل برخوردار باشد. تراشه اسنپدراگون 845 قدرت بخش آن بوده که با یک رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی همراه است؛ گرچه مدل جی 7 پلاس احتمالا از رم 6 و حافظه 128 گیگابایتی بهره می‌برد. پیکربندی دوربین دوگانه پشتی نیز شامل دو دوربین 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6 می‌شود.

گوشی ال جی جی 7 دارای تاییدیه IP68 برای مقاومت در برابر آب، گرد و غبار است، در راس بخش نرم افزاری آن اندروید 8 اوریو قرار دارد و یک باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر نیز برق آن را تامین می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. گوشی کاملی به نظر میرسه .تراشه اسنپدراگون 845 _رم 4 گیگابایتی _ حافظه 64 گیگابایتی .این مشخصات واقعا عالیه .دوربین خوبی هم داره که جزو نقاط قوتش محسوب میشه.

  2. اگر طراحیش این باشه خیلی زیباس

  3. رمش برای پرچمدار کمه!

    به نظرم سری G ال جی تبدیل شدن به «بالارده» و پرچمدار اصلی این کمپانی V هست

  4. حروف الفبا تموم شد سام‌هنگ جون