گوشی وان پلاس 6

گوشی وان پلاس 6 با سخت افزار قدرتمند و نمایشگر اولد در راه است

جزئیات تازه‌ای از گوشی وان پلاس 6 (OnePlus 6) به بیرون درز پیدا کرده است. ظاهرا این گوشی از مشخصات بسیار مشابهی با اوپو آر 15 که چند روز پیش رسما معرفی شد برخوردار است.

چند روز پیش تصویری منتشر شد که در آن قیمت پرچمداران مختلف کمپانی وان پلاس به مقایسه گذاشته شده بود و خبر می‌داد نسخه‌ی 256 گیگابایتی گوشی وان پلاس 6 احتمالا با قیمتی در حدود 749 دلار به عرضه درخواهد آمد. امروز حالا جزئیات سخت افزاری بیشتری شامل تراشه قدرتبخش، ظرفیت رم و دوربین دوگانه این گوشی اندرویدی افشا شده است.

مشخصات فنی گوشی وان پلاس 6

به نقل از تصویری که در زیر مشاهده می‌کنید، گوشی وان پلاس 6 از یک نمایشگر 6.28 اینچی آمولد با وضوحی برابر 2280×1080 پیکسل برخوردار است که دقیقا مشابه پنل نمایشگر گوشی اوپو R15 خواهد بود. تراشه قدرتبخش گوشی نیز همانطور که انتظار داشتیم اسنپدراگون 845 است و پردازنده درون آن نیز از سرعت کلاک 2.7 گیگاهرتزی بهره می‌برد.

گوشی وان پلاس 6

دوربین پشتی گوشی از پیکربندی 16 + 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 بر روی دو لنز برخوردار است که کاملا مشابه وان پلاس 5 تی خواهد بود. دوربین سلفی گوشی نیز شامل یک سنسور 20 مگاپیکسلی در پشت یک لنز با دیافراگم f/2.0 است.

مورد بعدی حافظه است که ما می‌توانیم رم 6 گیگابایتی + فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی را در این گوشی دریابیم. این ترکیبی است که از 1 سال و نیم پیش و زمان معرفی گوشی وان پلاس 3 تی تا به حال در گوشی های شرکت وان پلاس ندیده بودیم. خوشبختانه سیستم عامل این گوشی نیز اندروید 8.1 اوریو با رابط کاربری اکسیژن او اس (نسخه چینی شامل هیدروژن او اس) است.

یکی دیگر از شباهت‌های گوشی وان پلاس 6 با اوپو آر 15 ظرفیت باتری آن‌ها است که به نقل از این لیست به بیرون درز کرده 3450 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. البته شباهت زیاد سخت افزاری بین پرچمداران شرکت اوپو و وان پلاس چندان هم تعجب برانگیز نیست، چرا که گوشی های وان پلاس 5 تی و اوپو آر 11 اس نیز از مشتراک سخت افزاری بسیار زیادی برخوردار بودند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. وان پلاس 5 تی که به نظر من بهترین 2017 بود و توی نظرسنجی گجت نیوز هم انتخابش کردم

    منتظر این گوشی هم هستم

  2. وان پلاس حرف نداره، شرافتا قبولش دارم